Ons lichaam

Hoi, Caspar is zondag 8 weken geworden. Ik heb tot die tijd bv gegeven en ben het vanaf zondag, door een combi van redenen, in een hoog tempo aan het afbouwen. Dat gaat goed. Maar wat er ook gebeurt, ik zie in de spiegel in een rap tempo mijn lichaam veranderen. Ik krijg mijn oude lichaam met oude vormen weer terug. Word weer mijzelf. Zo voelt het ook. En val nog verder af. Hoefde nog maar 3 kilo, maar die lijken er nu ook heel snel af te gaan. Is dit voor iemand herkenbaar? Dat veranderende lichaam?

Geef geen bv sinds Joël 2 weekjes is en hij is nu 8 weken, maar vind in die paar weken mijn lijf ook erg verandert, lijkt wel alsof het qua vormen alle kanten is opgegaan en nu haha de normale vorm begint aan te nemen.
Moet zelf nog 3 kilo afvallen en zit dan op het gewicht voor mijn zwangerschap maar wil er nog 8 kilo vanaf, dan zit ik weer op mijn 'trouw' gewicht.
Verder is mijn buik nog steeds blubberig, maar dat heeft gewoon tijd nodig.. althans dat was bij onze oudste zo,

Liefs Marina

ik heb ook maar 2 weken bv kunnen geven. pascal is nu 9 weken.
ik was ruim 50 kg gegroeid. woog voor de zwangerschap 70-75 en op t eind 3 weken voor de datum 125. (daarna gestopt met wegen, ik geloofde wel dat ik groeide) nu weeg ik 97,7 en ben super trots.
ook nog wel een blubber buikje. maar met keizersnee kan dat langer duren zeggen ze. omdat ook je zenuwen ziijn door gesneden ???!!!! geen idee of dat klopt.

Helaas hier nog niks wat op mn oude lichaam lijtk. Had het bij de andere jongens ook pas toen ik stopte met de BV. maar ben nog lang niet van plan te stoppen!

Ik ben altijd een dunne dame geweest en na de bevalling is een beetje buik gebleven zou deze weg ?
Ik heb meer billen gekregen maar deze mag wel blijven jajjaja.
veder heb ik nog klachten van bekken rug en schouders mischiem iemand en tip?

Ik zit alweer 5 kilo onder mijn startgewicht van voor de zwangerschap!! Dus dat gaat heel lekker, wil er nog 5 kilo af en dan ben ik klaar voor de bruiloft hahahaah.

Groetjes Anne

Hoi,
Ik geef nog steeds bv en zit al na 2wk op mijn oude gewicht/lichaam!
Wel is mijn buik nog lang niet strak, maar heb ook nog geen zin om mn buikspieren te trainen..
Bij de jongens was het bij zoals bij miekje, toen kwam het pas toen ik stopte met de bv, dus na 9 en na 15mnd.

hoi hoi!

Ik geef nog bv voorlopig maar merk wel dat mij lijf weer redelijk in vorm komt. Ben al 17 kilo kwijt van de 25 dus ook daar zit schot in.... en ach die buik komt wel weer.... ik ga wel binnenkort hardlopen om weer wat in conditie te komen. Vind 2 kids topsport helemaal omdat ik er 1 iedere keer naar school moet brengen en halen..... auto in, auto uit met maxi cosy pfffff echt tijd om er wat aan te gaan doen..... en als ik dan nog 5 kilo extra verlies ben ik helemaal blij :)

Terug
Bovenaan