Ons lichaam

Hallo!

Ik was 2 weken na de bevalling weer terug op mijn oude gewicht!
Was 16 kilo aangekomen en dat was eigenlijk met de geboorte al grotendeels verdwenen.

Nu bezig met sporten om de boel weer strak te krijgen ;-)

Hier na de bevalling al lichter dan voor de zwangerschap. Ben in 10 jaar niet zo "licht" geweest. Heb mijn oude figuurtje terug, maar dan net even wat beter. Hahhaha. (doe mij maar 20 van die zwangerschappen) Ben wel blij dat mijn borsten nu weer normaal zijn. Dat heeft wel even geduurt voordat ik mijn oude bh's weer paste. Nu nog een keer mijn cyclus op orde......

ik moet er nog 3 kilo af en dan ben ik weer op mijn eigen gewicht. was 15 kilo aangekomen. mijn buik blubberd nog wel, maar daar zal ik wel voor moeten gaan sporten. maar daar heb ik nog geen zin in.

pas alleen niet meer in mijn eigen spijkerbroeken. krijg ik helaas niet meer over mijn heupen heen... grrr...

Nou smootylama ik kan je de hand schudden hoor ik zit al wel op mijn gewicht maar ik moest toen al afvallen haha dus dat moet ik nog wel ff doen.
En ik zit maar 5 kg onder jou dus kom op samen kunnen we het he!!

hier kon ik practish gelijk na de bevalling mijn oude kleding aan. zit nu 4 kilo onder t gewicht voordat ik zw werd. broeken zakken van mijn kont af. ben hierdoor helaas ook billen kwijt maar weet van de andere zw dat dit wel weer goed komt.

emi voor je schouders en bekken zou ik als je zon last hebt de fysio vragen

Terug
Bovenaan