Ons mannetje Mika!

GEFELICITEERD met Mika!!!

Maareh, die datum had ik eigenlijk besproken

Geniet maar lekker van je mannetje en kraamtijd!

Liefs Nika

mooie datum zo op sint-maarten!!
helaas hebben we de datum niet voor het uitkiezen he haha..

Maar gefeliciteerd en geniet er van!

Angela

Hallo moeders, van harte gefeliciteerd, geniet ervan.

groetjes Susan

hallo
van harte gefelciteerd met jullie zoontje mika
wat een leuke naam
liefs moontje

Proficiat!
En ook een mooie datum om te bevallen!   :)
Geniet er maar van!
groetjes van Iejoor

Hoi Marleen,

Van te gefeliciteerd met jullie mannetje!
Erg leuke naam trouwens!
Geniet maar lekker met elkaar!

Liefs Dani

he meid

gefeliciteerd supper en lekker gaan genieten van je mannetje(s).

en laat je lekker verwennen.

doei doei lucy mamma van sverre 21-10-2007

Hey dames,

Ik ben al een tijdje niet meer op het forum geweest, maar wil iedereen die inmiddels is bevallen van harte feliciteren!
Graag wil ik mijn ervaring van de bevalling met jullie delen, want het is heel goed verlopen allemaal.
Van vrijdag (9-11)  op zaterdag (10-11) had ik al flink last van voorweeën, maar ik twijfelde nog of het weeën waren of gewoon de laatste loodjes van mijn zwangerschap. Op zaterdag werden de steken die ik onderin voelde steeds wat heftiger. 's Nachts kon ik niet meer normaal liggen en moest ik de weeën 'weg ademenen'... op dat moment zijn we gaan klokken en een uur later hebben we de verloskundige gebeld. Ik had slechts 1 cm ontsluiting, dus de verloskundige zou zondagochtend om 11 uur terugkomen. Als er iets was, mochten we bellen.
Rond half 5 ging ik naar het toilet en had ik afscheiding waarvan ik niet kon zien of het rood of bruin was.. Ralph is kleurenblind, dus die wist het ook niet... Dus toch maar de vk bellen. Ze kwam gelijk en twijfelde ook over de kleur. Mijn vliezen moesten gebroken worden. Inmiddels had ik 5 cm ontsluiting. Mijn vruchtwater was gelukkig helder en ik verloor ook meteen de slijmprop. Dit verklaarde ook de vage kleur afscheiding, want ons mannetje had eerder in het vruchtwater gepoept... maar dat blijkt niet gevaarlijk. In een tijd van 5 minuten had ik ineens 7 cm ontsluiting. De verloskundige ging haar stagiaire ophalen en zou over een uur (om 7.45 uur)terugkomen, want dan kon ik misschien al gaan persen. Nou, ze was de deur nog niet uit of de oerkreten kwamen boven..  het hoofdje drukte al tegen de uitgang.  
Gelukkig kwam de vk eerder, om 7.28 uur, want het hoofdje was al zichtbaar.. Na 9 minuten persen werd Mika om 7.37 uur geboren. Ik mocht hem onder zijn schoudertjes vastpakken, voor de laatste keer persen en toen kon ik hem op mijn borst leggen, dat was heel erg bijzonder! Kreeg complimenten over mijn prestatie, ben niet uitgescheurd, maar allerbelangrijkst... Mama van een gezond kereltje!

Liefs Marleen

Terug
Bovenaan