Ons mannetje

Het is een ventje en hij heet Thye... toch?
Wat goed van je dat je toch iets op papier krijgt. Niet voor ons, hoewel we allemaal zeer meeleven als ik de reacties zo lees, maar vooral voor jezelf. Er gebeurd ook zo veel nu, dan kan je het eens rustig nalezen over een tijdje. Misschien kun je een klein dagboekje bijhouden?
Ik wens je ontzettend veel sterkte de komende tijd en vertrouw er op dat wat alle meiden je hier ook al vertellen, wij hebben geen oordeel, ga op je gevoel af, je doet het goed!!!

Wat zullen jullie het moeilijk hebben nu. Heen en weer geslingert worden in een achtbaan van emoties en leven tussen hoop en vrees. Ik wens jullie nogmaals heel veel sterkte. Mooie naam trouwens, Thye.

Groetjes,
Nelly.

Lieve Hanneke,

Het zit jullie niet mee, wat een moeilijke en nare tijd hebben jullie nu. Ik wil je nogmaals heel veel sterkte, wijsheid en kracht toe wensen. Wat jullie ook beslissen het is een keuze die jullie maken uit liefde voor jullie kind.

Heel veel sterkte,

Nanda

Lieve Hanneke,

Heb ook nog niet eerder gereageerd, omdat ik niet wist wat ik moest zeggen....
Pfff, wat heftig allemaal, dat je daar ineens zo voor komt te staan.

Ik wil jullie ook heel veel sterkte wensen en ik denk ook veel aan jullie.
M7806

Lieve Hanneke,

wat fijn dat je Thye bij zijn naam kan noemen. Het is dan al een persoontje waar je op jullie eigen, wondelijke manier mee kan communiceren.

Meid sterkte, ik kan mij niet voorstellen hoe jullie je moeten voelen.
Kan mij wel voorstellen dat je hier onzeker van wordt omdat de berichten niet positiever zijn geworden.

Ik hoop met jullie mee en denk aan jou, je gezin en natuurlijk Thye die ook heel wat doorstaat met die onderzoeken.

Liefs
Renske

Hallo Hanneke,

ook hier een meelees mama. Maar hier wil ik toch even voor inloggen. Heel veel sterkte de komende week. Ook wij hier duimen met jullie mee. En wat een prachtige naam hebben jullie voor jullie mannetje.

Groetjes Danielle (mv Tijn en Bente)

lieve hanneke
wat gaan jullie door een ontzettend moeilijke en onzekere tijd nu Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte toe de komende tijd.
mira mv marek en jens

Jullie zijn nog steeds in onze gedachten.
Ik weet verder even niet de woorden te vinden die jullie zouden kunnen troosten of geruststellen...

Thye, mooie naam, zeker ook bij Hjerre. Jullie kereltje. Sterkte.

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan