ons meisje Roxanna

Lieve Chantalle

Ik ben helemaal verbijstert nu ik dit lees. Weet niet wat ik zeggen moet.
Dit verwacht je niet en helemaal niet dat iemand voor de 2e keer hun
kindje verliest. Heel veel sterkte met het verwerken van dit intens groot
verdriet.

Liefs Cindy

Ook mijn ogen staan vol met tranen, ik begrijp het ook helemaal niet.
Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen, en wil jullie graag een bemoediging geven, maar zou niet weten wat.
Een hele dikke knuffel is alles wat ik je geven kan......

Veel liefs Hilma.

lieve chantalle,
o wat verdrietig!! in mijn hart huil ik met je mee, heel veel sterkte, weet niet wat verder te zeggen.
liefs lia

Lieve Chantalle,

Ik heb het bericht vanmiddag gelezen en ik kon het niet opbrengen om iets te schrijven. toch vind ik dat ik even een berichtje moet schrijven.

Ik ben in februari bevallen van ons meisje bij 23 weken. Ons kindje had trisomie 9 en was niet levenvatbaar buiten mijn baarmoeder. Nu ben ik opnieuw zwanger en ik ben 35 weken. Regelmatig denk ik   terug aan mijn eerste kindje dat een jaar geleden in mijn buik was aan het groeien.

Ook kan ik me de dag voor de inleiding nog goed herinneren en ondanks mijn zwangerschap nog niet zover gevorderd was als die van jou denk ik dat ik best vergelijken kan trekken. Wat moet het vreselijk zijn om met de haven in het zicht te moeten stranden.

Ik wens je veel kracht voor morgen ook voor je man het is niet eerlijk dat je dit twee keer moet meemaken. Mijn gedachten zijn bij je.

liefs
talke

lieve chantalle!!   ik schrok echt van je verhaal, ik dacht ook leuk weer een meisje geboren, maar het was een ander bericht als wat ik dacht!
ik wil je heeeeeeel veel sterkte wensen samen!!
woorden schieten tekort echt waar!!ik weet echt niet wat ik nu op dit moment nog meer moet zeggen! heel veel sterkte,
dikke kus van wendy

Ooooo wat ontzettend erg!! Ik weet niet wat ik tegen je moet zeggen.......de ergste nachtmerrie voor ons allemaal is bij jou waarheid geworden.........ik wens je uit de grond van mijn hart heel veel sterkte met die verlies.
Woorden schieten mij tekort.......

sterkte...

dikke knuffel

mama van MD

Ook bij mij schieten de tranen in m'n ogen, wat een vreselijke  gebeurtenis. Hier zijn geen woorden voor. Ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen bij dit onmenselijke verlies. Ik hoop uit de grond van m'n hart dat je ooit een gezond kindje in je armen mag krijgen, en de twee kindjes boven in de hemel kijken over je schouder mee.
Heeeel veeeel sterkte.
Liefs Naomi (juli 07 forum)

lieve chantale,

ik weet gewoon niet wat ik moeten zeggen maar wilde wel reageren. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe, het is gewoon niet eerlijk dat jullie dit is overkomen voor de tweede keer zelfs.
liefs
lia

Terug
Bovenaan