onsmakelijk vraagje..

he maantje,
gisteren toch nog maar ff geklust...hihi
dan heb ik in ieder geval alles gedaan.. morgen nog maar een x denk ik
en dan op naar de nod, ik heb er nog nooit zo naar uit gekeken!

van de ene kant wil ik me er niet te veel op verheugen en van de andere kant ben ik al aan t uittellen wanneer ik het dan aan iedereen kan gaan vertellen...stom hè?

zou t wel gezellig vinden als t voor ons allebei goed uitpakt, kunnen we zwangerschapskwaaltjes uitwisselen,

heb jij al namen bedacht??
xx

Hoi!

Herken jullie verhaal ook helemaal!! Mijn NOD is 2/3 april. Had gisteren erge buikpijn, dus misschien is mijn ei al geweest. Heb ook goed geklust dus hopen maar!!!

Het erge is wel dat je bij alles denkt dat het iets is he? hihihi

Begin

He Martje!

Alles goed? Jaha de namen...hebben we wel al overnagedacht maar zijn er nog niet uit hoor!! Ik heb steeds namen die hij niet leuk vind!

Ja wel spannend weer he? Maar in de tussentijd ga ik nog lekker dagjes weg, uiteten en op stap met vriendinnen! Ik ga er ook maar niet te veel over nadenken!! Als het zo is, is het zo en zo niet dan de volg keer! Het is ons ook gegund dus komt vanzelf!
En dan kunnen we idd lekker kwaaltjes delen!!! Het blijft echt spannend hoor!

Moet je werken de hele week?
Ik ga zo, blehh niet zoveel zin maar het is druk dus gaat de tijd lekker snel!
En vrijdag heb ik lang weekend en gaan we lekker uiteten...tapas...mmmmmmm
Tot snel! xie maantje

Oh en Begin, ik had nog wat bij de M&M ladies geschreven!!!
Leuk dat je hier ook bent! We wachten lekker af met zn allen! xxx

he maantje,

ik werk 32 uur  en ik heb elke dinsdag vrij, dus dat is wel lekker...
ik zie t ook wel hoor, ik heb zaterdag nog een lekker glasje baileys gedronken,
en wij hebben ook nog wat feestjes enzo op het programa staan.
dus wat dat betreft....
werk jij fulltime? ik ben vorig jaar 32 uur gaan werken, toen kregen we een pup!
dus zij houdt mij ook wel bezig op een goeie manier, zij is ons eerst kindje, zeg maar...hihi
en jullie hebben jullie ook "beesjes"?
nou, ik ga ff naar mijn mama en boodschappen doen, (misschien ff shoppen, ben ik nogal verslaafd aan...oeps)   werk ze en misschien tot vanaaf...
xx

He martje!

Oh lekker 32 uur zeg!!!
Werk fulltime ja en onregelmatig...dus is altijd maar de vraag wanneer ik vrij ben en moet altijd maand van te voren vrije dagen opgeven enzo. Maarja het werk is leuk dusss we zien wel! Als we een beebje hebben ga ik 3 dagen werken! Lekker!!!!!!!!

Ja, je moet nog wel een glaasje kunnen drinken hoor! Nou ben ik meestal de BOB omdat ik toch maar 2 of 3 glaasjes wijn drink dus laat ik mn mannetje maar lekker zn gang gaan. Als ik rij drink ik ook helemaal niet hoor!

En we hebben ook al 2 "kindjes"De katten!!!! 1 is er al 10 en de ander heb ik erbij gekregen van mn ventje toen we samen gingen wonen! Deze is nu 5! En dit is ook echt onvoorwaardelijke liefde zeg maar!! haha
Nou ik ga stofzuigen en werken! Tot snel!
xie maantje

Terug
Bovenaan