Ontbijt

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

wat krijgen jullie +/- 1 jarigen als onbijt? Isis krijgt nog een papfles, die is binnen een minuut op , van mij mag het ontbijten wel wat langer duren. Morgen maar weer eens pap van een bordje proberen,

x Esther

Hier ook nog een lekkere papfles hoor!
Ik geniet er nog zo van.
Efraim ligt dan lekker tussen ons in in bed...heerlijk!
Voorlopig houd ik hem er nog in...

Hier ook een papfles als ontbijt (soms al om 6.30 uur ) en 's avonds om 21.30 uur krijgt Thomas ook nog een papfles. Overdag drinkt ie geen melk. Thomas is 1 jaar en 2 weken.

groetjes Ida

Mitch van 13maanden krijgt pap(180 gewone halfvolle melk) van het bordje.
Al heel lang, sinds dat ie denk ik een half jaar is, Nou en hij lust er nog steeds pap van.doei doei.daan.x

HeY

Sinds gister ben ik mick (bijna 13 maanden) s'morgens een boterham gaan geven! Dit alleen op de dagen dat hij thuis is. Moet even kijken of dit op creche dagen ook haalbaar wordt. In principe eet ie hem wel alleen. Voorheen gaf ik ook nog een papfles, wel lekker makkelijk, maarjah moeten er toch een keer vanaf! En inderdaad die is in no time op....

Doei Doei

Hier ook nog steeds een papfles, zou niet weten wat ik anders moet geven, aangezien madam nog steeds geen brood eet.
Sil

Elsa kreeg eerst altijd borstvoeding 's morgens, nadat ik daarmee gestopt ben kreeg ze een fles 210cc, bij ons in het grote bed. Vanaf dat ze brood eet, krijgt ze als we dan beneden komen een kapje in de box en nu afgelopen week krijgt ze dan echt een stukje brood gesmeerd en wel.
Ze wil helaas geen papfles. Anders had ze dat gekregen.
Ik zie trouwens niet in waarom je daarmee moet stoppen. Pap of brood, maakt toch geen verschil, behalve dat het voor moeders makkelijker is om een papfles te geven.

Hallo,

Stijn die kreeg vanaf een maand of 8 elke ochtend een bordje pap. Wij hadden tegen elkaar gezegd we gaan geen nieuwe pap meer kopen, als die op is, krijgt hij gewoon een broodje met een bekertje melk of thee. Toevallig was het pak op zijn verjaardag op. Dus sinds zondag eet Stijn in de ochtenden een broodje. Duurt wel iets langer maar hij vindt het wel lekker en bovendien dat eten wij ook, dus eigenlijk ook wel weer zo makkelijk.

Carina

Terug
Bovenaan