Ontbijt

hoi

hier ook een boterhammetje en daarna beetje opvolgmelk ze zijn nu 11 maanden

o ja wat doen jullie in een bordje pap? of papflesje?

groetjes loesje

hoi

hier ook een boterhammetje en daarna beetje opvolgmelk ze zijn nu 11 maanden

o ja wat doen jullie in een bordje pap? of papflesje?

groetjes loesje

Hoi,

Heather krijgt al maanden dezelfde pap als papa, dus dat houden we nog even zo. Ze krijgt het uit een flesje. Lekker makkelijk allemaal.

Groetjes, KT

Bij ons 's ochtends ook nog een fles: 210 water, 7 schepjes en 2 eetlepels bambix, dus geen echte dikke pap. Ze krijgt die ook bij ons in bed: ik wil dit zo lang mogelijk volhouden, ik vind het echt genieten zo! (zeker als papa niet heel erg vroeg weg moet).
tot vorige week vond ze broodkorstjes en kapjes heeerlijk, dus als we beneden kwamen en ik een broodje nam, kreeg zij nog een paar korstjes. Maar ineens hoeft ze ze niet meer. Nou ja, ook goed.

Hier een papfles als ontbijt met een stukje brood er na. Pap uit een bordje werkt hier niet, mevrouw moet alles zien wat er om haar heen gebeurt. Geeft alleen maar stress.  Nu kijken we samen tv en hangt Eline bij mij op schoot haar papfles leeg te slurpen.  Gaan wel proberen om over naar een boterhammetje met een kopje thee of zo. Misschien in de kerstvakantie maar eens proberen als we er  de rust voor hebben??  

Hannah krijgt 's morgens als ze wakker wordt BV.
Op vrije dagen of als papa thuis is gaat ze daarna weer verder slapen en als ze weer wakker wordt een boterham.
Twee dagen in de week gaat ze om 7.00 naar de oppas en krijgt ze daar een boterham (of 1,5).
Doen we al zo sinds ze een maand of acht is.
Ze kan hem al een hele tijd prima zelf eten.

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006)

Mijn zoontje is 13,5 maand en kreeg tot zijn 1e verjaardag als ontbijt een bv en wat stukjes brood. Intussen eet ie met gemak 's ochtends een hele bruine boterham en een schaaltje yoghurt. Voor het slapengaan, rond 19:30 uur krijgt ie nog een bordje brinta (zonder suiker). Na de borstvoeding had ik er geen zin in om hem nog aan een fles te laten wennen vandaar.
Ontbijten doen we samen rond 6:30 en rond 7:30 zitten we in de auto naar de opvang. Ik pas het ontbijt dus niet aan aan de opvangdagen........ Bij ons op de opvang zie ik ook regelmatig kindjes ontbijten. Dus misschien is dat ook een idee als je overgaat op iets anders en het teveel stress oplevert om voor vertrek te ontbijten.

Hallo!
Wat leuk om te lezen!
Mijn mannetje van (morgen!) 1 jaar krijgt 's ochtends ook nog een papfles.
Binnen no-time leeg en dan weer lekker loom en moe en gaat dan weer heerlijk slapen...en ik dus ook!

Groetjes Bloem

Terug
Bovenaan