Ontbijt

Floris krijgt nog wel elke ochtend een papfles maar dat is al tussen 5 en 6 uur.
Met een beetje geluk gaat hij daarna weer slapen. Als hij weer wakker wordt, krijgt hij soms een boterham, soms een cracker en soms een stuk fruit. Hij kan zelf gelukkig heel goed aangeven wat hij wil.
Laatst was ik yoghurt aan het eten als ontbijt en toen hij dat zag, wilde hij dat natuurlijk ook (alles wat papa of mama heeft, is interessanter dan wat bij hem op z'n bord ligt ookal is het hetzelfde). Hij heeft toen dus een bakje yoghurt als ontbijt gekregen.
Hou dus niet strak vast aan het bordje pap maar probeer eens wat andere dingen (ik eet zelf ook niet elke dag hetzelfde ontbijt).

Liefs Femke

Ik geef mijn zoontje s'ochtends om 8.30  een flesje smulpap van Nestle en rond 11.00 fruithapje dutje doen 1400 uur bordje bambix 17.30 groente/danoontje of vla en de laatste fles voor het slapen gaan gaf ik hem 200 ml melk, maar die wil hij niet meer. Tussen door staat zijn eker met vruhtensap op tafel en die kan hij pakken en drinken wanneer hij wil

Mitch 16maanden, krijgt nog steeds pap sochtends(180melk met bambix 12maanden). Hij vind het nog steeds heerlijk. Maar goed als ie het niet meer lekker zou vinden zou ik denk ik ook op een boterham overstappen, gewoon proberen.succes.

Terug
Bovenaan