11 jaar terug huilde mijn dochter ook veel. Ook ria blom toegepast. Binnen een week hadden we een totaal ander kind. Huilde echt helemaal niet meer. Ik hield mij er wel streng aan. Blijkbaar was dit wat ze nodig had. En ja ook de mijne lag 15 min na de fles weer in bed omdat ze moe was. Ze had gewoon echt veel slaap nodig.
5 maanden terug weer mama mogen worden. Mijn zoontje huilde niet. Maar doe het weer volgens ria blom. Ook hij is heerlijk tevreden. Is wel een uurtje langer wakker na de fles als zijn zus toen
Beide slapen zelfs heerlijk uit. Worden pas tegen 10 wakker.
Ik zou er helemaal voor gaan als het voor jou kindje werkt. Beter ff aanpassen en een tevreden kind dan dit niet doen en een verdrietig kindje toch.
Succes
5 maanden terug weer mama mogen worden. Mijn zoontje huilde niet. Maar doe het weer volgens ria blom. Ook hij is heerlijk tevreden. Is wel een uurtje langer wakker na de fles als zijn zus toen
Beide slapen zelfs heerlijk uit. Worden pas tegen 10 wakker.
Ik zou er helemaal voor gaan als het voor jou kindje werkt. Beter ff aanpassen en een tevreden kind dan dit niet doen en een verdrietig kindje toch.
Succes