Ontevreden baby

Ik zou idd ook gewoon eens de fles wat ophogen. Misschien om te beginnen de 1e fles in de ochtend? Het cb is altijd heel erg bezig met alles netjes binnen de lijntjes. Helaas laten babietjes zich niet zo sturen om alles precies binnen de lijntjes te doen. Ieder kind is weer anders en heeft zijn eigen behoeften. Als ik jouw bericht nl lees en je al forte toevoegt aan het flesje, heb je wrs dus al een hongerige baby. Dan acht ik de kans groot dat je kleintje honger heeft!

Is het de voeding of is er iets anders aan de hand? Het kan ook zijn dat je baby oververmoeid of overprikkeld is. Je kan eens voor jezelf bijhouden wanneer ze huilt en wat daar aan vooraf is gegaan? En een bezoekje aan de osteopaat zou ik je zeker aanraden! Wie weet is het een werveltje of iets anders wat niet lekker zit.. verder is een draagdoek/draagzak vaak een uitkomst als je even je handen vrij wilt hebben. Mijn zoontje huilde ook veel en in de draagdoek was hij vaak rustig en valt in slaap.

Oh ja en wb het neerleggen na het flesje. Probeer haar eens na de voeding nog een tijdje recht op te houden. Zeker n half uur. Mijn zoontje heeft ook een hele periode veel last gehad van verborgen reflux. Hij kon ook niet meteen liggen, dus heb na elke voeding een half uur met m op de arm rondgelopen. ( is ook wel zwaar af en toe hoor haha, maar hielp hoer wel). 

Super bedankt voor alle tips en het mee denken, ik zal zeker overwegen om naar een osteopaat te gaan. Hopelijk haalt dat iets uit, want naast dat het natuurlijk soms zwaar is met een huilende baby te zitten,  wil je uiteindelijk gewoon dat zij zich goed voelt. Thanks! 

Terug
Bovenaan