Ontevreden.....

Dag mama`s,

De kleine meid van mij is sinds een paar dagen echt ontevreden als ze wakker wordt (behalve s ochtends).
Ze is nooit een grote slaper geweest overdag, maar was dan wel tevreden.
Nu slaapt ze net zoveel maar wordt echt huilend wakker en is er vaak niks mee te beginnen..
Wil niet spelen ect..alleen op de arm gedragen...pfff.
Ik vind het zo raar dat ze dat nou in eens heeft.

Herkennen jullie dat?
Tips?
Vaker van gehoord??

Hoi,

Inderdaad misschien een sprongetje, dan is Diederik ook altijd veeleisender dan normaal. Maar goed slapen is wel belangrijk, baby's van rond de 6 maanden slapen nog zo'n 16 uur per etmaal, dus als ze structureel minder slaapt dan dit zou je daar eens naar kunnen kijken. Wellicht dat een tijdje inbakeren helpt? Maar misschien mag dat niet meer i.v.m. omrollen.

hey,

Ik sluit me aan bij bovenstaande, dat was het eerste wat ik dacht.
Maar is er wat veranderd? Misschien heeft het te maken met verandering in ete? Dat ze daar aan moet wennen? Of juist dat je nog niet veel vast voedsel geeft, en ze daar aan toe is?

Liefs,

T

Ha,

Ja ik dacht ook aan een sprongetje, de vorige had ze dat ook best extreem.
Hopelijk gaat het snel voorbij.

Maar wat jij zegt truckerbabe, heb ook gedacht aan te weinig voedsel.
Wat mogen ze eigenlijk...

Ik doe nu:
07:00 fles 210cc water met voeding.
09:30 fruithapje
11:00 fles 210cc water met voeding.
13:00 nog een beetje een fruithapje.
15:00 fles van 210cc water met voeding.
18:30 papje 200cc melk

Vooral na 15:00uur heb ik het idee dat ze nog wat meer wil, dan is ze erg ontevreden.
Zal ze na elke slaapbeurt iets willen eten/drinken?

geen idee. Floor niet in ieder geval. Al krijgt ze wel nu smiddags water, thee of "limonade" dat is zelfgemaakte fruitsap (vind manlief heerlijk: geperste sinaasappels met fruit en dan in de blender, en voor mij is het ook makkelijk, want kan in een keer voor twee dagen al mijn fruit schillen..) aangelengd met water, en soms een korstje brood of een babykoekje.
Na dat koekje zit ze h elemaal onder, maar ze vind het toch leuk!! Thee drinkt ze vooral uit mama's glas, vind ze heerlijk. Zodra ik thee drink wil mevrouw ook. Limonade en water krijgt ze uit haar eigen tuitbeker.

Liefs,

T

Wow! Dat gaat snel, broodkorsten, fruitsap, tuitbeker... hier nog gewoon aan de melkfles en af en toe met een vies gezicht wat fruit... hoe oud zijn die van jullie? Diederik is nu net 5 maanden.

Terug
Bovenaan