Ontevreden.....

Inderdaad, wat gevarieerd allemaal! Hier alleen melkfles, papfles en 1x per dag half potje of zelfgemaakt groentehapje. Ela is nu 5 maand.
Maar om op het verhaal van Sens terug te komen, ik zou het niet weten. Dat je kleine behoefte aan heeft aan lichamelijk contact kan inderdaad een sprongetje zijn. Denk dat 't gewoon een periode weer is, gaat dan waarschijnlijk vanzelf wel weer over... Succes!

Hoe gaat het nu met de kleine meid??ik heb soms ook zo een dag er tussen zitten..gisteren wilde Kyandro ook veel op schoot bij mama.en zeker niet in de box....hij vind de box zo en zo niet zo leuk meer.soms erg lastig.s ochends gaat het nog wel..maar later op de dag...ho maar!hij wil op zich wel op zijn speelkleedje of schommel stoel.maar hij stel wel erg op prijs als mama of grote zus in zicht zijn haha.hij kan net als papa niet tegen alleen zijn..als ik aanhet koken ben is hij er vaak bij in zn maxi cosi met ogen op mama gericht.of zn speeltje dan is het goed.
ah ja hij houd gewoon van veel aandacht en niet van de box.geef niks hoor.hij kan ook super lief spelen(als hij je maar kan zien)
liefs jootje

Terug
Bovenaan