ontharen voor bevalling???

hallo dames,
Ik weet dat ik bij de bevalling inscheur of ingeknipt ga worden (heb dat ook altijd met vrijen, vandaar) en nu vraag ik me af of ik me dan voor de bevalling daar moet ontharen ? hoe gaan jullie dit doen ? of was je ervaring ermee bij een eerdere bevalling ? Onthaar je daar zowieso als je weet dat je bijna gaat bevallen ? ik vraag me dat gewoon af en zag nergens iets dergelijks staan.
Alvast bedankt voor de reactie's
groetjes Amy (28 wkn)
 
Hoi,

Ik kan er niet eens meer bij!!!!
Dus ik loop nu lekker met zo'n flos tussen mijn benen.
Als de vk tijdens de bevalling 'last' heeft van jouw haargroei, knipt ze die zelf bij.
Als je ze zelf weg wilt hebben, kan en mag dat natuurlijk ook.
Een vriendin van mij wilde ze ook inderdaad weg hebben en ging zelf nog aan de slag toen ze 't voelde rommelen.
Eenmaal geboren en wel keek ze 't later eens na.....
Nou, dat zag eruit.
Plukje hier weg, plukje daar weg...
 
Ik heb nu al tegen mijn vriend gezegd dat hij het tegen die tijd maar voor me moet doen hoor. Een beetje model mag wel.

Als het nodig is denk ik dat de vk dat zelf wel doet. Doen ze normaal ook als er gehecht moet worden toch?

Anders even bellen. Kan me voorstellen dat je het liever rustig zelf doet ipv dat je direct na de bevalling een knip en scheerbeurt krijgt.
 
Hoi Amy,

Ik kon er ook niet meer bij!
Maar gelukkig durfde mijn man zich te wagen aan het scheren,ik vond het al een naar idee dat ze tussen mijn benen stonden te loeren,laat staan dat er nog een heel oerwoud zat...
Achteraf is het me reuze meegevallen en is de schaamte snel weg..

Dus als ze er last van hebben halen ze het zelf wel weg!

Succes met de bevalling!

Groetjes Marjolein
 
als het nodig is haalt de verloskundige het snel weg hoor met scheermes binnen paar seconden. Ik beviel 12 dagen te vroeg van mijn dochtertje met spoed keizersnede en voor ik het wist was alle haar weg. Dus doe lekker waar je je zelf prettig bij voelt.
 
haha, soms zijn die anoniemen best wel grappig!!

Ik denk zelf dat ze van te voren niet wist dat het een keizersnee zou worden ofzo of misschien moesten ze eerst even kijken??
 
ik scheer me zo wie zo altijd maar bij een normale bevalling hoef je je niet te scheren hoor,en idd mocht dat door evt hechtingen wel nodig zijn doet de vk het alsnog.
 
Terug
Bovenaan