ontharen voor bevalling???

Snap alleen niet hoe je nu al zeker weet dat je inscheurd of ingeknipt moet worden. Staat dat je dat bij het vrijen ook altijd hebt, maar ik neem aan dat je daar toch niet van inscheurd????????????
 
goede middag,

Zit net deze reacties te lezen en lig helemaal in een deuk, best grappig hoe hier over gesproken wordt..
Ik zat van de week ook al te denken onder het scheren, nog ff en kan er niet meer bij..
Ik moet nog 8 weken en probeer het wel een beetje bij te houden...
succes allemaal..
groetjes
 
bedankt voor jullie reactie's.
even voor anoniem van 12:54:34
JA ik scheur bij het vrijen altijd in en dat is geen pretje, ik heb een te gespannen bekkenbodem. Ging daarmee naar de fysiotherapie maar toen was ik na 3 behandelingen zwanger, dus ik weet zeker dat ik inscheur of ingeknipt word.
 
ik weet niet waarvoor het is anoniem en nee het was geen oerwoud of zo ik denk dat dat moet voor hygiene ofzo of om de krammetjes die ik kreeg makkelijker te kunnen indoen.maar in geval van spoed moeten ze snel handelen en dan kun je niet even op je gemak kijken voor een mooi model vind je ook niet.Marianne
 
hahahahahhaa sorrie hoor...maar heb je een vent met zo'n dikke l*l dat je er van inscheurd? nou dat is dan een bloederige en onprettige sex niet?
ja sorrie...dat ik zo reageer maar ik heb er nog nie eerder van gehoord.
en over dat scheren: ik scheer altijd alles weg, dat doe ik gewoon op gevoel zonder te kijken ofzo. en mocht ik er niet meer bijkunnen dan doet me vriend het voor me.
suc6 meid. doeiiiiii
 
anonniem van 20.16 uur, doe niet zo raar ! en lees wat ik schrijf ! mijn BEKKENBODEM IS TE GESPANNEN !! (kan verschillende oorzaken hebben, o.a. een klein kind te vroeg dwingen te plassen op het potje !!!) inderdaad is het soms onprettige sex !
 
Waar een mens zich al niet druk om kan maken: wel of niet echeren???!!! Het lijkt wel of je tegenwoordig geen schaamhaar meer mag hebben omdat niet 'hoort'. Als het er niet hoorde, zou het er ook niet groeien. En net zoals bij elka andere ingreep wordt er bij een eventuele knip door de vk wel even wat 'ontbost'. Denken jullie nou echt dat de vk het een drol interesseert of je een gezellige bossage hebt of een kale k*t?
 
Terug
Bovenaan