ontharen

Nou meiden , neem van mij aan op moment supreme kan het je niets schelen hoe het er van onder uit ziet hoor!
Ik heb er bij mijn zoon op het laaste toen het echt niet meer ging niets meer aan gedaan.
Ook mijn benen heb ik gelaten voor wat het was.
Kon er niet bij en het was toch winter. En dat is het nu weer, dus voor mij geen capriolen in de douche.

haha ik zie het mezelf nog wel doen last minute alles scheren:p nee laat ik het mn vriend maar niet doen dat komt vast niet goed!! dan lig ik straks helemaal open. dan maar eens met spiegel proberen. hoe dan ook het moet eraf:p

xxx

nou stond ik gisterenavond met dezelfde vraag onder de douche om hem hier te stellen, ja wat doen we straks??
Nu scheer ik vaak al 'blind' zonder bril zie ik niet veel :p Hoop dat ik op die manier mezelf al een beetje heb aangeleerd om het niet te hoeven zien wat ik doen, hahaha. Spiegel vind ik ook een top tip, manlief het laten doen, zie ik niet zitten.

xxx

Lastig hè...
Ik ga meestal in de douche op de grond zitten kan ik er net ff wat makkelijker bij...benen kan ik tot nu toe of zittend of leg mijn been ergens op(vaak wasbak lukt nu nog) is echt even zoeken...
Maar lijkt ook wel of het allemaal veel sneller groeit dan normaal

ja ik zit ook altijd op de grond anders kom ik er echt niet bij haha, en idd lijkt het alsof alles sneller groeit. beenhaar valt nog wel mee, maar schaamhaar en okselhaar pfff tis net of ik er naar kijk en het groeit alweer whahaha

HAhahaha, tijdens de eerste zwangerschap heb ik wel op gevoel leren scheren. Dus dat komt wel goed. Ik had ook idd toen ik voorweeen had nog ff onder de douche geschoren. Gelukkig maar, want kan me niet voorstellen dat ik met zon jaren 80 bos haren daar op die tafel zou moeten liggen. Hopen maar dat ik deze keer ook voorweeen heb zodat ik nog even alles netjes kan bijwerken.

Wat een dilemma he.,....

Trouwens.... ik vind het (zeker tijdens een bevalling) gewoon veel hygienischer...

Liefs

Terug
Bovenaan