ontpillen???

Hoi Linda!

Bedankt voor je mailtje....nu is het me allemaal wel duidelijk. Ik zou volgens een normale cyclus van 28 dagen a.s. zondag ongesteld moeten worden en 30 sept. zou ik genoeg foliumzuur in mijn lijf hebben, dus ik wacht maar tot 30 sept. met proberen. Ik denk niet dat ik langer kan wachten. Ben jij ook gestopt met de pil??

Groetjes,
Jana

Ja, ik ben ook gestopt met de pil. Maar ik ben er gelijk voor gegaan. Ik nam het risico voor lief dat ik dat allemaal niet kan uitrekenen. Nu zit ik al in mijn derde ronde en ik heb een redelijk normale cyclus. 27, 33 dagen. Ik heb wat dat betreft dus gewoon geluk gehad.
Erg veel succes met het ontpillen en ik hoop dat je er niet al te veel last van zult hebben (ik ben veel misselijk geweest en buikpijn gehad en waarschijnlijk kwam dat ook van het ontpillen).

Hoi,

Ik ben deze maand ook gestopt met de pil en ben ook gelijk ongesteld geweest. (Het was de stopweek dus dat kon ookniet anders) Ik heb 13 jaar de pil geslikt maar daarvoor was ik altijd regelmatig ongesteld. Ik slik foliumzuur sinds ik estopt ben met de pil.

Ik ga er vanuit dat deze cyclus ongeveer 28 dagen zal gaan duren en dat ik dan rond 25 september mijn NOD heb.

Ook heb ik precies 14 dagen nadat mijn ongesteldheid begon krampen gehad in mijn onderbuik en in mijn onderrug. Dit had ik ook voordat ik aan de pil begon en ik was altijd 14 dagen later ongesteld.

Jammer genoeg zijn we maar 1 keer aan knuffelen toegekomen rond mijn eisprong dus ik denk niet dat het deze maand raak zal zijn. Ik zal dus ook niet gaan testen voor de 35e dag van mijn cyclus.

Wat betreft het ontpillen is dat voor iedereen weer anders en overal lees je andere dingen. Ik denk niet dat het kwaad kan als je gelijk begint.

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan