Ontpillen

hallo! ik breek even in hier!

ik ben in februari gestopt met de pil, en heb echt last gehad van het stoppen met de pil.
hoofdpijn, veel buikpijn, zoveel buikpijn zelfs dat ze een echo gemaakt hebben in het ziekenhuis om te checken. maar alles was goed, het zijn gewoon de eierstokken en baarmoeder die weer aan het werk moeten en daar heb/had ik veel buikpijn van. t gaat deze maand al beter tot nu toe.
en ik ben gewoon 2.5 kg aangekomen ! pff das echt niet leuk. ben al jaren op t zelfde gewicht, ben niet anders gaan eten in de corona. en ook al die tijd niks aangekomen,maar sinds ik gestopt ben met de pil ineens 2.5kg!
dus ja stoppen met de pil brengt veel mee.. hopelijk snel voorbij!

Fijn dat er toch dames zijn die hetzelfde hebben!
Ik heb gisteren voor de zekerheid ook bloed laten testen. Hoop ik morgen de uitslag van te krijgen. Je gaat toch aan alles twijfelen als je je telkens zo beroerd voelt.
Maar het zal wel met ontpillen te maken hebben. Migraine heb ik nog nooit van m'n leven gehad. En zo moooeeeee elke keer, pfff. Cyclus is wel vrij normaal tot nu toe. Rond de 27/30 dagen. Ik ga vanavond beginnen met ovu testen van CB, ben benieuwd!

Terug
Bovenaan