Ontpillen

Hoi en welkom!

Wij zijn bezig voor de derde, nu vanaf sept, na 3,5 jaar de pil te hebben gebruikt.
Mijn eerste twee kindjes waren na een pilgebruik van respectievelijk 8 jaar en 4 jaar meteen in aantocht! Hoe vreemd kan het dus lopen....nu zijn mijn eisprongen niet goed en heb ik net mijn eerste ronde Clomid achter de rug.

Ik hoop voor je dat het allemaal voorspoedig mag gaan en dat jullie vooral blijven genieten van dit hele proces!

Medisch gezien duurt het gemiddeld een half jaar voordat alle stoffen van de pil uit je lichaam zijn en je lichaam zelf weer alles regelt. Vandaar dat je ook ziet met de statistieken het hoogte percentage met ongeveer een half jaar zwanger is. Ik ben 9jaar aan de (Diana) pil geweest. Tot de eerst menstruatie zonder pil erg last gehad van ontpillen,lichaam was behoorlijk van slag. Daarna was het over. Cyclussens waren rond de 30dagen, wat ik ook had voor pil gebruik. Ik was met 5maanden zwanger,inmiddels 25weken.
Het zal ook verschillen hoe zware pil je hebt gehad in hoeverre je last hebt van ontpillen.
Succes!

Veel verschillende ervaringen dus. We gaan het meemaken. Voorlopig ben ik nog wel even op dit forum te vinden!

Welkom.....
Ook ik ben van de pil af om voor onze eerste kindje....5jaar de pil geslikt een onregelmatige cyclus die heel erg na de 30 dagen komt..... voor mijn eisprong te vinden gebruik ik de dubbele hormoonindiecator van clear blue en dat is echt een top ding alleen merk ik door dat ik mijn tempratuur ook aan het meten ben elke dag is dat ik nog heel erg bezig ben met het ontpillen van mijn lichaam ik ben inmiddels 14 mei (bijna een jaar al) gestopt met de pil en het lukt nog niet miss omdat we er heel erg mee bezig zijn en dat helpt natuurlijk ook niet. ... heel veel succes ik hoop zelf ook snel zwanger te worden

Hey roos, 
hier sinds eind augustus gestopt en echt in september enorme hoofdpijn gehad. Zeker 2 weken lang. Helaas is mijn cylcus  vanaf januari hele erg onregelmatig van 34 dagen tot 44 dagen terwijl het de eerste maanden tussen de 28 en 32 dagen was. 

Terug
Bovenaan