Ontslag indienen tijdens verlof?

Hallo,

Ik ben nu zwanger van de derde en wil een paar jaar stoppen met werken.
In dit bedrijf werk ik binnenkort 11 jaar.Mijn verlof gaat eind maart in en zal duren tot half juli.

Kun je aangeven bij je baas dat je vanaf juli ontslag neemt,maar dan nog wel je verlof uitbetaald krijgt?

Of moet je net doen of je terugkomt en dan toch je ontslag indienen.

Geen flauw idee wat daar je rechten in zijn.

Ik wil het wel zo netjes mogelijk afsluiten,maar 4 maanden salaris door mijn neus laten boren vind ik ook weer jammer.

Iemand ervaring?

Groetjes Bien

hey hey

ik heb daar geen ervaring mee .. maar als je echt wil weten wat je rechten zijn en wat je wel en niet kan dan zou je eens naar de rechtswinkel kunnen gaan of misschien bellen... misschien kun je die ook wel vinden op het internet.

ik denk dat een baas er niet blij mee is dat je eerst 4 maanden met verlof ben en je daarna op stapt... dat zou voor hem betekenen dat hij dus die maanden jou moet betalen en iemand anders in zou moeten huren die jou werk dus op vangt? dus dubbele kosten zou je eerder denken dat hij zijn best zou doen om je meteen
te ontslaan of iets ... tenminste dat zou je verwachten.. maar goed de wedswinkel of rechtswinkel is gratis dus misschien wel handig.

heel veel sterkte en succes met je beslissingen!!

hey hey

ik heb daar geen ervaring mee .. maar als je echt wil weten wat je rechten zijn en wat je wel en niet kan dan zou je eens naar de rechtswinkel kunnen gaan of misschien bellen... misschien kun je die ook wel vinden op het internet.

ik denk dat een baas er niet blij mee is dat je eerst 4 maanden met verlof ben en je daarna op stapt... dat zou voor hem betekenen dat hij dus die maanden jou moet betalen en iemand anders in zou moeten huren die jou werk dus op vangt? dus dubbele kosten zou je eerder denken dat hij zijn best zou doen om je meteen