Ontslag indienen tijdens verlof?

hoi hoi,

@selineke: wij redden het hier ook met manlief zn salaris.. maar een beetje geld om af en toe te shoppen is ook wel lekker.. dus ik ben gastouder geworden! lekker in eigen huis, keb schoolgaande kinderen dus maar een paar uurtjes per dag.. maar vind het heerlijk! tis echt bij lange na geen vetpot.. maar ik kan wel lekker mn eigen ding doen tussendoor!
dus misschien is da voor tijdelijk n optie.. haha

liefs!

Hoi Bien,

Wat lekker even genieten van de kleine straks. Heb ook tijdens deze zwangerschap ontslag ingediend en geniet momenteel heerlijk van mijn dochtertje van 1,5 en mijn zwangerschap. Inderdaad krapper leven, maar daardoor zijn andere dingen weer aantrekkelijker, zoals de kinderboerderij bijvoorbeeld :)
CAO onderzoeken is de beste optie denk ik. En misschien kun je het beste je ontslag indienen eind mei tijdens je verlof? Dan weet je zeker dat je baas niet moeilijk doet. Geniet er in ieder geval van!

Groetjes Glenda

ik zou idd goed uitzoeken of je na je verlof wel recht hebt op ww. doorgaans krijg je die niet als jezelf ontslag neemt. zou toch op de site van www.juridischloket.nl kijken. je kunt daar je vraag via de email stellen.
weet niet hoeveel dagen je werkte maar zwerk zelf drie dagen met drie kids (dadelijk 4) en dat ging eigenlijk wel goed. geniet in ieder geval van je verlof dadelijk en hopelijk kom je eruit.

gr. lorena (maart moeder)

Terug
Bovenaan