Ontslagen worden, solliciteren en de Commissie Gelijke Behandeling!!!!

Hey Sacha,

Als jouw arts vermeldt dat je ziek bent vanwege je zwangerschap zijn het juist je bazen die hoog en laag kunnen springen, maar geen poot hebben om op te staan. Proeftijd is alleen wel wat lastiger. Ik zou gewoon eens een telefoontje plegen naar de CGB om te kijken of zij iets zien in je zaak. Het is per slot van rekening gratis.

groetjes,
Wietske

Hallo,

Ik heb er nu problemen mee.
Een man op mijn werk is het er (waarschijnljk) niet mee eens dat ik van de buitendienst (bouw) naar binnen ben gegaan. Een top gozer bij mijn bedrijf heeft ervoor gezorgt dat ik een vast contract voor binne   hebt gekregen. Alleen wisten ze niet dat ik zwanger ben.
Nou heb ik de afgelopen week flink ruzie hehad met de man die mij weg wil hebben.
Maar mijn contract moest nog in gaan. Ik heb het FNV gebeld en die adviseerde mij niks te vertellen en af te wachten, en dat heb ik gedaan.
Nou is mijn contract 12 jan  j.l. in gegaan en moest ik het de persoon wel vertellen die voor mijn contract gezorgt heeft. Want nu zegt die man waar ik ruzie mee hebt van ja ze moet eruit, want zo kan ik niet werken. (Hij weet niet dat ik zwanger ben)

Ik zit nu echt in de stress en dat is ook slecht, maar ik weet het niet meer.
Morgen komt die top gozer met onze baas om te praten over hoe verder te gaan.
En later in de week gaan we verder praten over die akkelige man en wat zijn wensen zijn.
Ik wou afgelopen maandag stoppen met roken, maar door deze stress kon ik het niet. Ik kan er ook met niemand over hebben over bepaalde zaken,want dat is privacie beleid, dus ik ben nu echt verkeerd bezig.

Dus wordt vervolgt.

Ik hoop dat het bij jullie niet zo'n rommel is.

Groetjes Sandra

Terug
Bovenaan