Ontsluiting wil niet verder vorderen

het is dus aan elke verloskundige persoonlijk om in te schatten hoeveel haar patient nog kan hebben voordat er stappen worden ondernomen. Ik hoop dat ze laat weten hoe het afloopt.

Ik wou dat mijn verloskundige dit had geweten. Ik heb echt hartstikke veel pijn gehad en het schoot maar niet op. En pas nadat ik het na meer dan 30 uur niet meer uithield mocht ik naar het ziekenhuis. Me vriend heeft moeten zeggen dat ze nu wat moest doen.Daar heb ik de hele nacht nog gelegen met weeen maar ik had fijn een ruggeprik gehad en dat hielp zo goed. En pas de volgende dag om 11 minuten over zes in de ochtend is me zoontje geboren met de vauumpomp. Want ik was te moe om goed te persen. Je vergeet het gelukkig wel weer als je je kindje vast hebt, maar het is me vet tegen gevallen.
Veel liefs van Esther, mamma van Demian. ( 6 maanden)

Van harte Esther en partner met jullie zoon Demian!

Ik heb met je meegeleefd, vond het erg sneu voor je dat het niet wilde vlotten. Nu kun je eindelijk gaan genieten waar je zo hard voor heb moeten werken. Heel veel geluk!

Groetjes Sannie

Vervelend voor je dat het zo gelopen is maar fijn dat je die ervaring zo weer 'vergeten' bent.
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje ! Ik vond het wel fijn om iedere keer de berichten van jou en vervolgens van de 'vroedvrouw' te lezen...
Geniet van jullie manneke.

Liefs, Julie (31w)

Ik ben nu ook in verwachting van mijn eerste en hoop dat ik niet hetzelfde hoef mee te maken. je weet het nooit...

Maar Van Harte Gefeliciflapstaart met de geboorte van jullie trotse zoon!
Heel veel plezier met Demian!

liefs.

Hallo, ik ben niet de schrijfster van de eerste brief, ik las dat gewoon. Demian is al 6 maanden hoor. Het is Sylvia die dit topic begonnen is en ik ben heel benieuwt hoe het nu met haar is. Ik hoop dat ze nog wat laat weten en ik wens iedereen heel veelsterkte die nog moet.
Veel liefs van Esther, mamma van Demian geboren op 14 april 2004

Terug
Bovenaan