Ontwikkeling heup loopt achter

Hallo allemaal!
Graag zou ik jullie wat willen voorleggen in de hoop dat dit ook iemand heeft meegemaakt.
Ik wil het ook van mij af schrijven. Ons tweede kindje (zoon van 13 maanden nu) is een zorgenkindje. In de zin van ik heb steeds een onderbuikgevoel bij hem. Met 8 weken is hij met spoed geopereerd aan een liesbreuk. Nu vinden wij al maanden dat zijn motorische ontwikkeling stagneert. Hij was super snel met kruipen, klimmen en zichzelf omhoog trekken. In de tussentijd is hij heel erg ziek geweest. Hulp nodig gehad in het ziekenhuis om op te knappen. Daarom zijn we terug gegaan naar de huisarts en is er een foto gemaakt van zijn heupen.ter info: met 3 maanden ook een echo gehad op verdenking van heupdysplasie. Was net goed, maar ja wel goed dus. Nu zijn de hoeken tussen de botten nog steeds goed, maar loopt zijn linkerheup achter in ontwikkeling (kant van zijn liesbreuk). Maandag wordt er overlegd met de kinderorthopeed. Ik kan niks op andere forum vinden, dus vandaar mijn berichtje hier. Andere ouders die dit toevallig hebben meegemaakt?
 
Terug
Bovenaan