Hoi Roselien,
Ik heb een miskraam gehad, en daarna een gezonde zoon. Nu 39 weken zwanger van de tweede.
Oh die moeilijke tijd om weer zwanger te worden na die miskraam... elke keer weer op de wc zitten; wel / niet ongesteld, en zo niet; WEL / NIET ZWANGER???????
Ik heb mezelf nooit in kunnen houden en had de test al in huis als ik een halve dag overtijd was. De volgende ochtend meteen een test doen... en was daar geen positief resultaat op te zien sprak ik mezelf toe dat het daar nog te vroeg voor was, en deed ik de volgende dag weer een test... enz. Dat is wel een dure methode hoor.... ahum...
maar ik kon mezelf gewoon niet inhouden. Twee jaar na de miskraam was ik weer zwanger.. en die keer had ik geen test nodig, omdat ik het aan mijn lijf al merkte. Idd zere borsten, moe moe moe en heel veel honger.
Ik hoop voor je dat je nu ook zwanger bent en dat het goed gaat! Ik vond het heel moelijk om meteen te genieten van de zwangerschap, dat kon ik pas nadat ik de 12 weken was gepasseerd (mijn miskraam was met 12 weken).
Ik wens je alle goeds toe!!
Laat je weten hoe het verder gaat?
groeten, Sil