ontwikkeling

hoi hoi,

hoe doen jullie babies het?
de mijne is van 27-4 en heeft al twee tandjes, draait veel en snel op zijn buik (terug gaat soms maar dan wel onbewust nog)en is druk met spelen.
wat gaat het hard vind ik.
zijn grote broer vind het steeds leuker nu hij al met zijn kleine broer kan spelen

liefs
 
Mijn dochtertje van 15-4 heft nog geen tandjes, maar het zit er wel aan te komen.
Ze draait van haar buik wel terug op de rug, maar andersom nog niet. Ze gaat wel al op haar zij liggen. Ze is erg druk met spelen en haar omgeving, vooral de hond vindt ze erg leuk! Ook lacht ze veel.
 
Mijn dochtertje van 15-4 heft nog geen tandjes, maar het zit er wel aan te komen.
Ze draait van haar buik wel terug op de rug, maar andersom nog niet. Ze gaat wel al op haar zij liggen. Ze is erg druk met spelen en haar omgeving, vooral de hond vindt ze erg leuk! Ook lacht ze veel.
 
Mijn zoon van 10-4 rolt (als hij er zin in heeft enniet moe is) van buik naar rug. Van rug naar buik bijna, hij komt net niet over zijn zij heen. Hij heeft nog geen tandjes. Sinds een paar dagen doet hij schaterlachen, soms zomaar uit het niets. Zo leuk!!!
 
Onze kleine meid van 13/4 heeft nog geen tandjes heb wel het gevoel dat ze eraan. Zitten te komen want ze kwijlt als een gek en heeft constant haar vingers in de mond. Ze begint nu te schateren. Ze draait van rug naar zij, als we haar op de buik leggen draait ze ook op de rug, maar rug naar buik lukt niet echt. Is erg veel bezig met teentjes en alle speeltjes in de mond te stoppen.
 
Onze dochter (5maanden) kan ook draaien van rug naar buik. Heel soms (denk eerder per ongeluk) draait ze ook terug.
Grijpt alles met haar handjes en brabbelt er vrolijk op los.
Als ze op haar buikje ligt wil ze graag vooruit, maar dat kan ze natuurlijk nog niet dus dan is het "brullen". Wel grappig ;)

Verder speelt ze graag met knispelboekjes en rammelaars.
 
onze kleine man heeft ook nog geen tandjes.
rollen doet hij al een tijdje erg goed, zowel heen als terug. hij wil ook erg graag vooruit, maar schuift zichzelf achteruit, dus gaat de hele kamer door!

verder speelt hij ook goed, kan zichzelf prima vermaken!
en wat ik ook helemaal leuk vind is dat hij zo hard moet lachen als hij zichzelf in de spiegel ziet!!
 
Terug
Bovenaan