ontwikkelingen bij iedereen?! even een update?

tis al half november en nog een paar nachtjes slapen en dan breekt "ONZE" maand december aan! Hoe gaat het met iedereen?
Lees topics als slijmprop verloren en stukjes over inleiden, voorweeen en harde buiken! Zenuwen en spanning voor de bevalling, babykamers die klaar zijn en volgens mij is zowat iedereen met verlof!

Hier gaat het zijn gangetje.... peuter is net hersteld van een buikgriep, de Mex. vaccinaties zijn gezet, de was is gedaan, we zijn er klaar voor!
Ook zijn de 5 decembercadeautjes gekocht en ingepakt, je weet ten slotte maar nooit?!

ben benieuwd naar jullie laatste update!
Joyce

hallo joyce,
hier gaat alles gelukkig ook zijn gangetje, al heb ik al wel een paar dagen last van steekjes in mijn onderbuik. dat zullen de banden wel weer zijn.
de vermoeidheid slaat ook toe nu ik met verlof ben.
en natuurlijk de overal bekende gewrichtspijn met slapen (ik voel me net zo'n oude zeikerd haha).

de baby kamer is zo goed als af, de meubeltjes staan allemaal, alleen alles moet nog uitgewassen worden. moet nog nieuwe gordijntjes kopen en dan ben ik er helemaal klaar voor.

ik hoop alleen dat hij voor de kerst zal komen, en niet besluit nog langer te blijven zitten, ik heb me er zo op verheugt om dit jaar met z'n 3en kerst mee te maken...

liefs milou

Hier alles ook toppie.
Nergens last van.
Ja, okee, de bekende vermoeidheid en kortademig (vooral aan het eind van een werkdag).

En zoals milou zei, af en toe steken (soort krampen) in mijn onderbuik.

Nog 1 1/2 week werken en dan verlof, daar kijk ik wel errug naar uit.

Groetjes.

Halootjes allemaal.

Hier ook alles toppie, alles is klaar, alleen de box nog eventjes in elkaar, asfgelopen 2 dagen erg last van steekjes rond mijn navel gehad, maar volgens de VK geen zorgen maken,hoop¨dat onze meid ook voor de kerst wil komen en dan onze 1e kerst met ons gezinnetje vieren,
ik wens iedereen heel veel sterkte met de laatste loodjes,

Groetjes Kimberly 35w1d

Nou hier gaat het,
Ik ben dus echt aan het aftellen moet vandaag nog 16 dagen en ik hoop echt dat het nu gaat gebeuren ben het zat zat zat.
Alles is verder nu klaar, heb ook de sinterklaas kados voor de andere twee kids al binnen dus ik zit gwoon elke dag te wachten op weeen hahahaah.

Ik heb nu wel een paar dagen veel last van zware hoofdpijnen dit echt tot vervelends toe hebben jullie hier nu ook meer last van? mijn hart gaat ook veel meer tekeer maar dat zou komen omdat het moeilijk is met dingen doen en ik wilt toch altijd dingen doen thuis.

Nou succes allemaal Groetjess Mina

Hier gaat het wel redelijk, steeds meer last van flinke harde buiken. Ook nog steeds veel last van mijn bekken. En alles begint steeds zwaarder te worden zie op zondag altijd erg op tegen de volgende week. Vind het best pittig om elke ochtend kinderen op tijd op school te hebben.

Donderdag 37 weken bed van de week omhoog en hopen dat het niet te lang blijft zitten. Word ook steeds nieuwsgieriger wat er al die tijd voor kindje in m'n buik heeft gezeten, weet ook nog niet wat het word dus ben erg benieuwd.

Nou iedereen succes met de laatste loodjes en probeer vooral ook te genieten!!!!

hoi mina...als je last hebt van hoofdpijnen,zou ik mn bloeddruk maar ff oplaten meten.mij waarschuwen ze altijd als je last hebt gelijk bellen,want dan kan de bloeddruk wel eens te hoog zijn.Ik heb hiervoor 2 dagen in het ziekenhuis gelegen.Ik wil je niet bang maken,maar denk er wel om.ik denk er ook steeds om,cker omdat ik ook nog van alles wil doen.hihi.nou meiden,verder nog allemaal ff volhouden.groetjes,karin

Oke bedankt mama van nicky,

Ik moet om twaalf uur bij de vlsk zijn en word het toch even weer gemeten al denk ik dat het wel goed is heb al die tijd een te lage gehad vandaar.

groetjes mina

Terug
Bovenaan