ontwikkelingen bij iedereen?! even een update?

Hier word alles ook steeds zwaarder. Heb het idee dat mijn bekken ieder moment uit elkaar kan vallen :eek:s Slaap zooooooo slecht. Word ieder uur (en soms zelf vaker) wakker van de pijn in mijn heup waar ik op dat moment op lig. Dussss tijd om op mijn andere heup te draaien........ maar dit gaat steeds moeilijker. Het doet zo'n pijn om van mijn zij op mijn rug te draaien en dan ben ik nog maar halverwege...... Het zal me niks verbazen als het me straks helemaal niet meer lukt. Mijn arme mannetje word er ook steeds wakker van dat gekreun en gesteun naast hem....
Verder krijg ik ook steeds meer last van mijn liezen en schaambeen. Denk dat dat komt doordat hij/zij aan het indalen is.
Alles is klaar hier dus die baby mag komen!!!!!

Sterkte allemaal.

Liefs Trudi

Hallo allemaal,

Ik ben vandaag naar de verloskundige geweest en alles zag er goed uit, ik heb alleen het gevoel dat ik niks meer kan hahaha.
Ik heb heel vaak last van harde buiken en steken in mijn onderbuik. volgens de verloskundige is dat omdat het hoofdje goed is ingedaald wat overgens goed nieuws is.

Trudi, ik word ook wakker van de pijn in mijn heupen soms moet ik opstaan zo dat de pijn een beetje bijtrekt. mijn man word ook wakker van het gedraai en gekreun hahaha hij moet ook mee zwangeren dan maar op die manier.

Hou vol dames.

Groetjes Saida

Hallo allemaal,

Vandaag is mijn eerste echte verlofdag. Gisteren was ik ook vrij, maar standaard op dinsdag. Ik moet een lijstje maken van alle dingen die ik nog wil en moet doen.

Vorige week voor het eerst weer naar gyn. Dat betekende voor mij het begin van het einde v.d. zwangerschap; heerlijk!
Gisteren een groeiecho laten maken. De eerste 2 waren kruinliggingen en hadden daarom veel ruimte nodig. Eerste werd een ks en 2e ging nog net met vacuum met flinke knip. Allebei hadden ze een klein hoofd. Als deze nu een groot hoofd zou hebben gehad, dan was het natuurlijk proberen waarschijnlijk niet zo zinvol. Toch een klein hoofd gelukkig. Alles verder normaal. Ik hoop dat ik zometeen natuurlijk kan bevallen i.v.m. het herstel en de 2 andere kinderen die rondlopen.

Mijn jongste had vorige week in de nachten en eergisteren last van ondertemperaturen, dus veel uit bed geweest. Dat was wel slopend. Alleen al het feit dat ik nu met verlof ben geeft al rust.

Bij mij is dochterlief nog niet helemaal ingedaald en dat betekent dat ik juist de laatste weken als ik 's avonds ga liggen veel last heb van maagzuur. Van de week ook een stuk gelopen en vervolgens had ik ook last van mijn schaambot. Een poosje liggen hielp gelukkig.

Ik ga morgen een bellypaint laten maken. Ben erg benieuwd. Nog nooit gedaan. mooi verjaardagscadeau voor mezelf!

Van het weekend ook alle Sint en Kerstcadeaus uitgezocht. Nu de rest van de lijst nog.

Groetjes,
Tamar

Terug
Bovenaan