Ontzettend lullig!

supertje

New member
Voor degene die mij hier een beetje kennen, ik probeer altijd zo veel mogelijk en eerlijk antwoorden te geven als ik reageer. Maar blijkbaar mag je van sommige mensen alleen maar zeggen wat ze graag willen horen. Ik heb nu al diverse malen meegemaakt dat mensen zich daarna gelijk uitschrijven. Schrijf je dan verdorie niet in. Of negeer mijn antwoord. Maar dit vind ik zo ontzettend lullig iedere keer. Ik wil graag helpen. Ben inmiddels expert in het niet zwanger worden en het bedrog van je eigen lichaam. Samen met wat simpel rekenwerk en wat medische kennis, probeer ik logisch antwoord te geven. Zo ontzettend jammer dit.
 
Gewoon advies blijven geven. Ze vragen zelf om advies, dan moeten ze ook verwachten dat het ook kan zijn dat iemand er anders overdenkt.
Ik had je advies gezien en ben er helemaal mee eens.
 
Die van dat lage HCG. Raar toch dat mensen eigenlijk willen horen, dat ze dan maar gelijk zwanger "moeten" zijn. Ik vond haar klachten meer op griep lijken en theoretisch een berekening gemaakt. Meer om haar te behoeden voor een grote teleurstelling.
 
Mensen stellen een vraag en willen daar graag antwoord op hebben. Dat klopt. Maar de toon die jij soms in je berichtjes laat doorschemeren, kan enorm afschrikken. Het komt namelijk niet altijd even vriendelijk en aardig over. Als ik als allereerst zo`n antwoord zou krijgen, zou ik denken aju! Soms is het voor mensen een hele stap/drempel om een vraag op tafel te leggen. Wellicht kun jij daar eens over nadenken ipv je vooroordelen over een ander uit te spreke die je niet kent.
 
Ja, vooroordelen... Je suggereert namelijk dat je alleen mag antwoorden wat mensen willen horen en dat je niet eerlijk mag zijn omdat men daar niet tegen kan. Maar wie zegt dat dat de reden is dat mensen zich weer uitschrijven?
 
Omdat dat in de 5,5 jaar die ik op het forum zit, al heel vaak gebeurd is. Dus daarom trek ik die conclusie. Dat heeft niks met vooroordelen te maken. En het gebeurd ook echt niet alleen als ik reageer. Wat heb je aan een antwoord dat niet eerlijk is? Als ik iets vraag wil ik de mogelijkheden horen en niet alleen bevestiging van de hoop die ik heb. Ik probeer te helpen of advies te geven zover dat bij min machte is. Dat wordt door vele wel gewaardeerd. En als dat niet altijd vriendelijk is in jouw ogen, prima dat is jouw mening. Maar het zijn wel duidelijke antwoorden.
 
Terug
Bovenaan