Ontzettend lullig!

Het forum doet ook vaak raar, misschien kan dat ook een reden zijn dat mensen zich uitschrijven.
Ik snap wel wat tuinier bedoeld, soms kom je een beetje zo over en dat kan idd voor mensen schrikkend werken. Ik kom hier ook al ruim 5 jaar maar het is mij nooit opgevallen dat mensen zich uitschrijven na een reactie op een vraag. Vervelend dat jij dat zo ervaart. Sommige mensen willen niet altijd een 'eerlijk' antwoord van iemand met 'veel' ervaring maar ook gewoon een lief woordje of bevestig horen van wat ze zelf denken.
 
En een half bericht weg.
Rest van bericht:

Maar het is wel vaak zo. Het zijn meestal mensen die gelijk de eerste ronde zwanger denken te zijn. Wat moet je dan zeggen? Ja jij bent zwanger hoor! Ondanks dat het onwaarschijnlijk is? Maar goed, ik zal niet meer reageren. Dan hoeft niemand zich er aan te ergeren ook.
 
Beetje zwart wit. Maar goed je vroeg om een mening en heb die in dit bericht gekregen van verschillende mensen. Kan je zelf verzinnen wat je er mee doet. Zolang je er zelf maar goed bij voelt en niet te veel aantrekt van uitgeschreven leden!
Fijne avond!
 
Vroeg niet om een mening, ik uitte mijn frustratie. Ik hou het voortaan bij de topics voor mensen die in hetzelfde schuitje zitten. Scheelt mij een hoop tijd en frustratie.
 
Tuinier maakt geen topic aan over mensen die zich uitschrijven na eventueel "eerlijk" commentaar..
Laatst schreef weer iemand zich uit zonder dat er ook maar 1 iemand gereageerd had maar goed..
Kunnen we elkaar in de waarde laten hier??
En anders een privé bericht sturen ipv de strijd aan te gaan hier in het openbaar en wijzen naar elkaar..
Betekent meteen dat iedereen er weer op kan en mag reageren en dat wordt er niet gezelliger op..
Jij zegt bv. dat je alleen even je frustratie wil uiten maar door een topic te openen roep je wel feedback op je af. En zie hier het verloop..
 
Terug
Bovenaan