Ontzettend misselijk

<p>Hallo dames,</p><p>Ik ben vandaag 8 week en 2 dagen zwanger van de 1e.</p><p>Ontzettend misselijk en niks binnen kunnen houden.. herkennen jullie dit ook?</p><p>Het is echt verschrikkelijk..</p><p>Ik heb heel internet al afgespeurd en geprobeerd en heb zelfs medicijnen van de huisarts gekregen maar niks helpt.</p><p> </p><p>Hoe gaat jullie hier mee om?</p><p>(Voel me echt een zeur)</p><p> </p><p> </p>

Hey, 

ja het is normaal ik had het ook vanaf week 5/6 tot 14/15 weken ben nu inmiddels 16 weken, het is erg vervelend en je kunt en weinig aan doen, probeer eens voor het slapen gaan vanille vla of yoghurt en voor overdag misschien een manderijn en luchtige crackers ?

Hoi! Is je urine getest op uitdroging?
Ik ben namelijk doordat ik constant niks binnenhield en alles overgaf opgenomen geweest in het zhuis. Voor hyperemsis
 Ik heb er nu bij (8w) ook nog enorm last van rn heb hiervoor primperan zetpillen.
Succes

Hier ook ontzettend misselijk ben nu 7 weken en 6 dagen.
Veel tips werken bij mij ook niet of ik mag ze niet vanwege een koemelk allergie (zit echt overal in)
Lees dus graag mee voor tips

Rust rust rust, zetpillen en hopen dat het heel snel over gaat. 
Bij twijfel de vk of huisarts bellen ivm uitdroging. Niet te veel van jezelf eisen! 
Bij mij hielp qua eten niets en ook de tabletten van de huisarts werkte niet. 

Rust rust rust, zetpillen en hopen dat het heel snel over gaat. 
Bij twijfel de vk of huisarts bellen ivm uitdroging. Niet te veel van jezelf eisen! 
Bij mij hielp qua eten niets en ook de tabletten van de huisarts werkte niet. 

He wat naar! Houd jezelf goed in de gaten en, heel suf, check ook of er mensen in de buurt met buikgriep zijn. Ik ben zelf rond week 8 een week/twee weken heel naar geweest; misselijk, spugen, heel moe. Weet die alles aan de zwangerschap en probeerde tussendoor zo goed en kwaad als het ging alles te doen, zelfs te werken. Voelde me al schuldig toen ik een keer s middags naar huis ging, omdat ik amper op mijn benen kon staan. Een week later ging het iets beter en zat vriendlief 3 dagen thuis met, jawel, buikgriep! Ik voelde me vanaf een week of 10 een stuk beter.

Terug
Bovenaan