Ontzettend vaak plassen

Hoi meiden, 
vaak plassen hoort erbij ook ij het begin. Het lichaam registreerd veel hormonen en wil dat snel uitscheiden. Vanaf week 6 stijgen je hormonen snel tot ongeveer week 14 en dan daalt het tot week 16. 
Hierna moet je alsnog vaak plassen omdat vanaf dan je ook gifstoffen van je baby gaat uitplassen. Daarna ha je nog vaker, dan komt de druk van je baarmoeder er ook nog bij ?. 
Ik ben nu 39 weken, ga z’n 10 x inmiddels snachts ;)
Leuk en gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! 

Ik heb dan geluk want ben nu 32 week en heb nu denk ik een paar weekjes pas dat ik er ook echt snachts uit moet. 

Erg verveelend ja maar hoorr erbij hihi.
Iets wat ik niet ga missen als de kleine er straks is! Xx

Had ik ook hoor toen ik in die week zat. Sliep er mega slecht door. Nu 20 weken valt het mee en moet ik er hooguit 2 keer uit. Hoe voelt een blaasontsteking als je zwanger bent? Ik zit namelijk te twijfelen of ik misschien een blaasontsteking heeft.
liefs

Ik had het ook rond 14 weken. Moest eigenlijk continue naar de wc, dag en nacht! Na week 16 is het bij mij over gegaan en nu (25 weken) ga ik er s nachts nog maar 1x uit gelukkig.
Hopelijk geldt voor jou ook dat het een fase is!

Hoi hoi, 
heb er mijn gehele zwangerschap last van gehad. Met name overdag. Laten testen op blaasontsteking maar dat was het niet. 
Na de bevalling was het dan ook meteen weg. 
Succes! En geniet van je zwangerschap 

Terug
Bovenaan