Ontzettend veel jeuk na eisprong

Ik lees even mee! Ik ben nieuw op dit forum (wel actief op andere fora) en ik heb hetzelfde! Ovulatie op 8 december gehad (positieve ovu-test) gemiddelde cyclus van 30 dagen, Nod op 23 december en ik word gillend gek van de jeuk. Ik ben ook bekend met atopisch eczeem maar nooit op de plekken waar ik nu jeuk heb (schaamstreek, lies etc). Ik heb afgelopen dagen ook een vlaag van misselijkheid gehad maar dat is nu compleet weg. Ben erg benieuwd! Ik zit nu dus op 6 dagen voor de menstruatie maar ik durf eigenlijk nog niet te testen omdat het misschien te vroeg is. Hoe gaat het nu vogeltje? En met de jeuk?
 
De jeuk zit er nog steeds heb wel crème tegen de jeuk gekregen van de doktor maar het helpt niet helemaal. De doktor vond het ook gek want het zag er snders uit als eczeem. Heb echt overal puntjes als ik heb gekrapt. Gister seks gehad en ineens kwam er een beetje bloed bij. Zou vrijdag pas ongesteld moeten worden als ik niet zwanger zou zijn dus ben benieuwd allemaal. Had niet verwacht dat er toch nog zoveel mensen waren die hier last van hadden. 
 
Oh en cinner ik zou inderdaad nog wachten met testen 6 dagen ervoor zal voor negatieve test zorgen en als die voor nod positief is kan die daarna nog negatief worden ivm innesteling.ik had gister ook paar keer krampjes in linker lies.. 
 
Inderdaad. Ik moet nog even geduld hebben. Wel lastig hoor. Ik loop al een tijdje mee en mag een IUI gaan starten bij fertiliteit maar vanwege omstandigheden is dat even niet haalbaar om te doen dus proberen we het nog zo even. Ik ben ook al eens eerder zwanger geweest, helaas is dat een mk geworden bij 5 weken en ik voel me nu precies hetzelfde als in die 5 weken. We gaan het zien ?. 
 
Terug
Bovenaan