Ontzettende druk

Hey meiden,

Ik ben nu 32 weken zwanger en heb vandaag wel heel veel druk van onder, vaak zelfs met pijn en/of steken in mijn onderbuik en bij mijn vagina. Ik heb geen blaasontsteking (daar is de afgelopen weken al vaker op getest)... Hebben jullie dit ook of hebben jullie een idee of het normaal is?
Ik maak me een beetje zorgen ook omdat ik een week in het ziekenhuis heb gelegen vanwege een korte en weke baarmoedermond.
Verder voel ik me wel goed en voel ik de kleine ook nog steeds bewegen :)

Liefs
 
Hoi,
Zijn het geen indalingsweeen? Ik heb gehoord dat die flink zeer kunnen doen. Ik moet zeggen dat ik daar bij mijn vorige zwangerschap niks van gemerkt heb, maar voor iedereen is het anders!
Liefs,
Mar
 
Hoo dat heb ik al sinds 24 weken, ik ben nu 30 weken en het wordt alleen maar erger naarmate ik zwaarder wordt, bij mij dachten ze ook aan blaasontsteking maar het is meer bekkeninstabiliteit en de druk van de baby in een bepaaldd positie, kan echt zeer doen maar ben het ondertussen wel gewoon en zolang je het baby voelt niet druk om maken , nog even volhouden en dan is het al gebeurd sterkte en succes
Liefs xxx
 
Dankjulliewel voor de reacties. Ik denk inderdaad dat het indalingsweeen zouden kunnen zijn, gezien de kleine ook al zo'n 4 weken met zijn hoofd omlaag ligt en alleen nog om zijn as draait.
Zou dat alleen niet te vroeg zijn nu? Mijn baarmoedermond is sterk verkort (helft van wat hij normaal zou moeten zijn) en is al aan het verweken en staat een beetje open.
Ben bang dat de bevalling met dit soort dingen toch echt eerder gaat beginnen dan 37 weken en dat maakt me best wel bang. Ik hou zelf namelijk helemaal niet van het ziekenhuis en heb al nachtmerries over mijn kindje die dan weken aan allerlei apparatuur in een couveuse moet liggen...
Bah die onzekerheid! :-O

Liefs
 
Met 32 weken is het heel normaal dat de kleine al gaat indalen. Of het voor jou geen gevolgen heeft, kan ik natuurlijk niet zeggen, maar het indalen zelf is in ieder geval niet te vroeg. Succes ermee en ik hoop voor je dat de kleine nog even lekker blijft zitten.
Liefs Wendy
 
Gelukkig :) Ik hoop ook dat hij nog even blijft zitten, minimaal 5 weekjes zou toch fijn zijn, dan kan ik in ieder geval thuis bevallen enzo :)

Dank jullie wel :)

Liefs
 
Komt me bekend voor hier 32+1 steken/druk van onder..
Hier ook geen blaasonsteking..
Maar heb er ook nog trekkende pijn bij mij boven buik (bandenpijn) morgen gelukkig naar de VK ..
Hoop dat de pijn niet erger word

Groet

Meisje1990
 
Terug
Bovenaan