Ontzettende druk

Ik hoop het ook niet voor je :-(

Vannacht lag/zat/liep ik een uur wakker met vreselijke buikpijn. Geen bloed of vruchtwater verlies gelukkig, maar wel bijzonder vervelend. Ik wist niet zo goed wat ik moest doen maar het trok vanzelf weer weg. Ik weet ook niet zo goed of dat normaal is, maar ja :-O

Laat je weten wat je VK heeft gezegd?

Liefs
 
Ik heb mijn vk gebelt en ze is meteen langsgekomen. Gelukkig is er niets veranderd sinds 3 weken geleden, wat positief is, maar nog steeds niet echt goed natuurlijk. We blijven hopen op een zwangerschapsduur van minimaal 37 weken en dan toch wel minder klachten en pijn dan nu. Zodat ik niet meer naar het ziekenhuis hoef en ook gewoon thuis kan bevallen. Ik moet ook sneller naar het spoednummer bellen heeft ze gezegd, dus dat zal ik dan maar doen he.

We wachten maar weer af :)

Liefs
 
Hee Mriek85,

Ben net bij me VK geweest ze vertelde me dat het komt door me te strakke buikspieren..
En ze hebben gevoeld en kwamen er achter dat me kleine ventjuh waarschijnlijk met ze hoofd omhoog ligt, dus krijg morgen een spoedecho om te kijken omdat zo is.. Zo ja gaan ze hem proberen te draaien rond de 36e week en als die niet mee werkt krijg ik een keizersnede

Liefs Meisje1990
 
Gelukkig was het dus niet ernstig :) dat is fijn. Ik hoop dat jouw kleine man zelf nog lekker gaat draaien (mijn zus haar dochtertje ging pas met 36 weken met haar hoofdje omlaag liggen). Alle kindjes zijn anders natuurlijk dus laten we hopen dat jouwe ook braaf draaien wil. Lijkt me toch fijner dan een keizersnede.
Veel succes morgen, hoop dat alles goed is :)

Liefs
 
Hee Mriek85,,

gister de echo gehad meneertje lag met ze hoofdje naar beneden, en was klein beetje ingedaald al..
Alleen nu wel veel last van maagzuur omdat ie erg druk is ..

Groet Meisjes1990
 
Das fijn dat hij ook al goed ligt. Jammer van het maagzuur, ondanks dat mijn mannetje ook erg druk is heb ik daar gelukkig geen last van, ben wel weer meer misselijk de laatste tijd jammer genoeg.
Hoop dat je iets hebt al ertegen helpt :)

Liefs
 
Terug
Bovenaan