ontzettende emotionele nacht gehad

Lieve allemaal,

Ik vierde gisteravond mn verjaardag. Een vriendin van mij heeft al een keer door laten schemeren dat het misschien raak is (al een keer eerder en toen was het nix) gister dronk ze weer fris en haar man heeft het deze keer aan mijn vent verteld dat ze waarschijnlijk zwanger is. Ze zijn net 1 maand getrouwd en meteen is het raak.
Aan het einde van de avond toen iedereen weg was ben ik letterlijk emotioneel geknakt.
Ik heb zo intens gehuild om  het feit dat het maar niet wil lukken. Al het verdriet kwam er even uit, echt met van die snikken  en lange halen. Mijn man heeft me stevig vastgepakt en me niet meer  losgelaten (we lagen in bed). Het was enorm intens, als ik eraan terugdenk kan ik zo weer vochtige ogen krijgen.  Elke keer begon ik opnieuw te huilen en vond het  allemaal oneerlijk en klote en zwaar.  Ben als een blok in slaap gevallen daarna.

Nu ben ik opgelucht dat het eruit is gekomen, voel me een stukje beter en  nog dichter bij mn man staan. Hij is nu ook ontzettend lief en knuffelig. Echt een schatje.
Af en toe is het echt nodig om alles eruit te gooien. Vaak wil je groot en sterk blijven om jezelf erdoor heen te slepen. Maar dit kan niet altijd.  

heb nu echt van heerlijke lieve kleine dikke oogjes, maar het gaat weer goed met me.

Ik wilde dit even kwijt.

heel veel liefs Sjan

he lieve Sjan,

Ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb dat ook vaak genoeg gehad. En toch komt echt alles goed hoor!! Je moet niet de moed opgeven en af en toe uithuilen is helemaal niet erg. Fijn dat je zo'n lieve man hebt!!!

gr
Marielle

Lieve Sjan,

Raar maar waar, ik mailde vanmiddag Inge terug via hotmail, heb veel contact met haar, en ik schreef dat ik nu zo af en toe nog even meelees op het forum, en ik schreef ook dat ik jou verhalen nog lees, op dat moment moest ik heel erg aan je denken, en dat ik het zooo knap vindt dat je elke weer de moedt opbrengt om door te gaan dat meen ik lieve Sjan. Maar dat hebben we allemaal wel he hoe zwaar het soms ook kan zijn! Ik wilde natuurlijk ook nog even van harte feliciteren met je verjaardag, en het is niet makkelijk he dat je dat nieuws over die vriendin van jou hebt gehoord! Goed dat je alles er even uit hebt laten komen, en dat je zo'n geweldige man hebt die je in je armen heeft genomen en je getroosd heeft!! Ik denk ook aan jou, en eens dat zal je echt zien zal jij ook dat prachtige wonder in je armen hebben, dat weet ik echt zeker lieve Sjan.

Nogmaals heel veel sterkte en ik denk aan je oke.

liefs en een dikke knuffel van mij

Hallo,
Ik vindt jou verhaal heel herkenbaar. Mijn zusje is namelijk ook gelijk zwanger geworden. Gelijk in 1 keer raak! Heb hier ook vreselijk om gehuild. Ik ben eigenlijk best wel jaloers terwijl ik dit ook weer vreselijk van mijzelf vindt. Want natuurlijk is het mooi voor hen dat het bij hun wel wil, maar waarom is het zo gemeen verdeeld in de wereld?
Als je hier een boek over openslaat dan is het een redelijk normale reactie, want je wilt zelf ook zo graag. Dus laten we het daar maar op houden.
Ik ben blij voor je dat het je een opgelucht gevoel heeft gegeven en hopelijk ben jezelf ook snel zwanger!

Hoi Sjanneke

Ik heb je berichtje met tranen in mijn ogen gelezen.
Wat komt dit me bekend voor zeg, en wat goed van je dat je je tranen hebt laten gaan.Het is toch ook niet niks wat we allemaal moeten mee maken en doorstaan.
En jeetje ja bij anderen lukt het dan zo ineens, soms is het zo onbegrijpelijk.

weet je ik hoop zo dat het voor jullie, voor ons en voor alle andere meiden hier, ooit zal gaan lukken. En dat wij dan ook aan de fris moeten, en heel blij kunnen vertellen dat...
Ik hoop het, en ik wens voor iedereen. maar speciaal nou even voor jou, omdat je het verdient.

liefs visje

Agossie meissie!!
Wat KLOTE zijn dit soort dingen he! Ik vraag me ook af waarom ze al in de fase dat ze 'denken zwanger te zijn' en het nog niet eens zeker weten dit al moeten melden. Wat fijn dat je zo'n geweldige vent hebt met grote armen die je lekker vast houdt. Blijf dicht bij elkaar hoor want het komt echt goed lieverd!!
Kop op he!!!!!!!!!!

Hoi,
Ik kan me helemaal indenken hoe je je hebt gevoeld.... Wat is het toch klote iedere keer weer als je met zulke dingen wordt geconfronteerd. Ik denk dat wij hier allemaal zo in aanmerking komen voor een rolletje in Goede Tijden Slechte Tijden want acteren kunnen we als de beste! Maar hou voor ogen dat het ooit goed komt, hoe rot het ook is nu. Iedere keer kom je weer dichter bij het uiteindelijke doel. En hier kan je het lekker van je afkletsen. Ik hoop dat je je al wat beter voelt. groetjes Noor

Terug
Bovenaan