ontzettende emotionele nacht gehad

Lieve sjanneke....

Ik begrijp je zo goed en voel met je mee.... De pijn is soms te erg het verdriet te groot. Ik hoop dat je vriendin een beetje begrijpt wat je voelt al krijg ik een beetje het idee dat ze dat niet helemaal door heeft. Ik denk ook dat het moeilijk te begrijpen is maar een beetje andere manier van vertellen was voor jou veel minder hard aangekomen.
Samen in bed dikke tranen en dikke knuffels ze horen bij elkaar en doen ondanks alles wel een beetje goed he? Ik geef je hele dikke knuffels door het beeld scherm heen en een dikke kus..... De combinatie met het lange wachten en december er tussen werkt hierin ook niet echt mee he....
Het is wel heel lief van jou man wat een knuffel is het dat doet je ook wel een beetje goed op zo'n moment he.... Ook hij is verdrietig en voelt pijn alleen jij heb ook die rot hormonen nog eens gehad en dat blijft wel even in je lijf zitten.
Heel vervelend dat je niet genoten heb van je verjaardag op deze manier.
Ik wil je toch feliciteren...... Je staat nu even stil maar de klok tikt zijn tijd weg en dan begin je weer met een behandeling en hoop ik dat je eindelijk kan zeggen dat je mama wordt. We zijn allemaal kanjers en vechters hier op het forum we gaan er voor met zijn allen probeer je hoofd boven water te houden en anders kom je hier heen...
Ik hoop dat als het weer wat beter met je gaat je weer wat laat horen want twee maanden geen sjanneke op het forum zou een raar gezicht zijn....
hou je taai.

liefs rozemarijn

Oh wat herkenbaar is dit.
Tranen met tuiten en niet te stoppen.....wij op dit forum maken het allemaal mee.
Heerlijk dat je dan een lieve vriend hebt die je lekker troost. Dan kom je er achter hoe intens je relatie wel niet is.
Het is alleen maar goed om  het er uit te gooien.
Doe het dan ook lekker.
Het is ook echt weer om te huilen...
Succes in ieder geval en hopelijk komt jullie tijd er snel aan.
Liefs van mij!

Hallo lieve allemaal,

Ik heb met tranen in mijn ogen al jullie lieve berichten gelezen. Dat heeft me enorm goed gedaan! Jullie zijn echt top-meiden!!!! Ook de meiden die alles meelezen! Ik heb het vandaag aan mn beste vriendin verteld (zei is ook mijn collega,  en was ook op mijn feessie). Ze zag het gebeuren en hield haar mond wijs want je weet het he? als iemand vraagt gaat het?......danne  schiet je helemaal vol.

Ik ben er nog steeds emotioneel onder maar huil geen tranen met tuiten meer. Als ik eraan terug denk was het een erg heftige nacht. Het is lang geleden dat ik zo enorm heb moeten huilen, zo intens. Nu probeer ik mijn rust te pakken. Lekker leuke dingen doen en bezig zijn met het huis. Het is wel gek om ineens twee maanden nix te doen. Het duurt ook veel te lang.
Ik wil zo graag verder, maar ja daar kan ik me wel blind op gaan staren maar dat helpt me ook niet.
Dusse ik zet mijn schouders eronder en maak er een leuke periode van!! Zo ver als dat gaat.

In ieder geval heb ik alle positieve energie gevoeld van jullie en wil jullie enorm bedanken!!!! BEDANKT

een hele dikke knuf van een Sjan die nog ff moet wachten tot het nieuwe jaar....grrrrrrrrrrrrrr maar dat wordt vast een goed bouwjaar!

Tjaaakkkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!
Laat je niet gek maken!!!!!!!!!   Anders stuur ik knuffel Ruud op je af!!!! Whahaha!!
Goedzo meissie dat je probeert er zo positief mogelijk in te staan al is het vreselijk moeilijk en helemaal als je moet wachten. Het gevoel van....volgend jaar klinkt zo ver weg maar echt het is zo januari hoor!!
Nu wij op die IVF lijst zijn gezet en ik weet dat wij in april pas aan de beurt zijn heb ik dat ook maar wat doe je eraan! Het gaat echt sneller dan we denken.
Kunnen jullie niet even lekker op vakantie naar een zonnig oord waar je vreselijk op je gat kan liggen de hele dag?? Nu kan het nog want straks ben je zwanger!!! (ja echt)
Zon is heeeel goed voor de positieve vitamientjes in je hoofd namelijk!!

Dikke kus
inge

Hoi Sjanneke,

Ook ik heb met tranen in mijn ogen jouw bericht gelezen. Wat herkenbaar. En het is goed om het er eens allemaal uit te halen, jammer dat je dikke ogen krijgt maar het is heel goed voor je.
Ik ben wel net nieuw op het forum maar heb al diverse situaties meegemaakt dat stellen die heel dicht bij ons staan in 1x zwanger raken, soms niet eens gepland. Om in en in verdrietig van te worden en idd heel dubbel want je bent ook wel blij voor ze alleen doet het jou gewoon weer heel veel pijn. Wat je liever niet laat merken want ze zijn immers zwanger en moeten genieten maar ja toneelspelen is ook niet altijd een oplossing.
Ik moet wel zeggen dat ik het geen stijl vind dat ze nu al aangeven dat ze denken zwanger te zijn, werkelijk. Maar ja waarschijnlijk staan ze er niet eens bij stil waar andere mensen mee kunnen zitten.
Nou meid gelukkig vangt je mannetje je heel goed op en knuffels zijn dan heel erg welkom, je hebt die steun dan ook echt nodig en voelt je  ineens weer heel verbonden en dichtbij elkaar.
Ik hoop echt voor jou en ons allemaal hier dat we ook eens dat mooie bijzondere nieuws met mensen mogen gaan delen.

Heel veel liefs
Scorpy

Hailloooo lieve allemaal,

Het is wel gek om niets te hoeven doen. En het voelt goed om even geen hormonen troep in mijn lichaam te hebben. heerlijk. Maar ja als ik mocht kiezen. Soms heb je het niet voor het kiezen en moet je nemen zoals het gaat. ook al is dat niet altijd eenvoudig. Inderdaad is januari dichtbij enne de zon klink erg aantrekkelijk. Helaas zit dat er dit jaar niet meer in. Waarschijnlijk gaan we in januari even er tussen uit. samen even genieten van de leuke dingen.
Het verlangen is groot en het wachten duurt lang......grrrrrrrrrr maar als het wachten voorbij is dan geven we hem van jetje.

iedereen een fijn weekend
dikke knuffiebuffie
Van sjan

Terug
Bovenaan