Ik heb nu wel het idee weer goed op de rit te zitten. Maar merk dat ik me nog steeds iedere keer na verloop van tijd weer beter voel. Dat is voor mij het teken dat ik nog niet helemaal ontzwangerd ben. Na de geboorte van Tijs lustte ik pas weer koffie op zijn eerste verjaardag, voor mij het teken dat ik weer helemaal ontzwangerd was. Ik ga er nu dus ook vanuit dat het nog een paar maanden duurt voor ik me weer helemaal de oude voel. Helemaal zoals voor de zwangerschap wordt je natuurlijk nooit meer, er veranderd ook wel heel veel. Maar dat hoeft ook niet! Ik ben helemaal happy met mijn mannen. Wel is voor mijn gevoel ons gezinnetje nu compleet. Als ik andere zwangere vrouwen zie denk ik niet: Ja, ik wil ook nog een keer. Dat had ik na de geboorte van Tijs wel.
Ik heb nu zoiets van: Het is mooi geweest. Ik geniet veel te veel van het lekkere eten, wat ik tijdens de zwangerschappen niet lustte. 2 zware babytijden waren er ook genoeg. Ik houd ziels veel van mijn zoontjes, maar ik ben toch echt blij dat Stef nu alweer 9 maanden is, want het is toch weer een loodzware tijd geweest. En nu wordt het allemaal weer makkelijker. Mijn man denkt er hetzelfde over, dus dat is fijn.
Groetjes,
Susan
Ik heb nu zoiets van: Het is mooi geweest. Ik geniet veel te veel van het lekkere eten, wat ik tijdens de zwangerschappen niet lustte. 2 zware babytijden waren er ook genoeg. Ik houd ziels veel van mijn zoontjes, maar ik ben toch echt blij dat Stef nu alweer 9 maanden is, want het is toch weer een loodzware tijd geweest. En nu wordt het allemaal weer makkelijker. Mijn man denkt er hetzelfde over, dus dat is fijn.
Groetjes,
Susan