ontzwangeren

Negen maanden ontzwangeren vind ik niet helemaal een goede uitspraak. De een voelt zich na een aantal weken alweer top en een ander na een jaar nog niet. De hormonen zijn bij iedereen verschillend. Ook tijdens de zwangerschap heeft de een er meer last van als de ander. Je vermoeidheid ligt er denk ik ook aan hoe je kindje in elkaar zit. Is je kindje tevrede en slaap hij/zij goed door dan heb je zelf ook tijd om uit te rusten. Is dat niet zo dan wordt het anders. Ik hoop dat het snel beter gaat.
 
Komt me heel bekend voor. Ik ben nu negen maanden moeder en ben nog steeds gebroken !!!!! Ik had een dochtertje die ook altijd zalig uitsliep tot 9 uur maar dat is de laatste maand wel anders. Ze wordt s'nachts wakker en s'morgens al om half 7 !!!!! Het is gewoon erg vermoeiend en je lichaam heeft heel wat meegemaakt, denk er niet te licht over. Veel mensen doen dat wel en vinden het heel normaal dat je na een paar weken alweer alles doet. Toen ik drie dagen na de bevalling nog in mij n bed lag kreeg ik van sommige al te horen " lig je nog op bed ??" Dit waren mannen !! Ik bleek ook nog een stukje placenta in mijn baarmoeder te hebben waardoor je ook niet echt aansterkt door het blijfende bloedverlies.

Doe rustig aan. Ga slapen wanneer je kan.(moet ik eigenlijk ook doe maar ja.....) Veel succes.

Groetjes Fenna.
 
Terug
Bovenaan