onverklaarbaar

Hoi, ik weet dat het heel raar voelt om iets in je buik te hebben gehad en dat het zomaar ophoudt. Ik was zwanger en voelde dit meteen. Dus even een testje doen en ja hoor hartstikke positief. Wij kei blij natuurlijk en meteen moeders voor moeders opbellen. Vijf minuten voordat zij kwam moest ik even plassen en verloor voor de eerste keer een beetje bloed. Die vrouw laten kijken en ze zei dat dit wel een innestelingsbloeding kon zijn. Toch maar even een echo regelen want wilde toch weten of dit zo was. Dus met zes weken een echo en alles was goed. Wij weer kei blij, want we zagen het hartje kloppen. We kregen weer een controle echo met bijna elf weken. Wij vol spanning naar het diagnostisch centrum joepie, wat zal ie al groot zijn dachten wij.
Hij  was een week na de eerste echo doodgegaan, en heb er dus nog vier weken mee rondgelopen niet wetende dat ie het niet meer deed. D.m.v het drinken van vrouwenmantelthee heb ik een miskraam gekregen. Moest ook naar het ziekenhuis om me te laten curreteren want ik verloor te veel bloed. Heel veel mensen deden daar heel erg nuchter over en zeiden dan dat mijn lichaam er nog niet aan toe zou zijn en nog meer van dat soort onzin op een hoop. Ik ben gelukkig na drie maanden weer  aangeteld en ben al over de helft, maar de angst zit er ondanks deze zwangerschap toch nog goed in. En mijn eerste kindje mis ik nog steeds en denk er nog iedere dag aan.

Hoi JARDAN, je hebt het goed begrepen, ik ben inderdaad weer zwanger. deze keer gelukkig wel alles goed. Wel fijn dat je er hier over kunt praten behalve met je partner, en gewoon met mensen die ongeveer wel hetzelfde hebben meegemaakt. Dan heb je ook meer het gevoel dat je er niet alleen voor staat. Ik bedoel hiermee natuurlijk niet m'n partner, want die steunt me heel erg goed, gelukkig. Maar meer de vrienden en de kennissen die zoiets nog nooit zelf hebben meegemaakt, alleen maar van horen zeggen. Ik ga deze site nog vaak bezoeken, al is het alleen maar om even te zeggen dat ik aan de mensen denk die soortgelijke of andere erge dingen hebben meegemaakt. Ik hoop voor jou dat je volgende maand aantelt en gewoon lekker zwanger blijft. Ik vind dat iedereen dit verdient die graag kinderen wil!!!!!!!!!!!! Heel veel groetjes.

Terug
Bovenaan