Onverklaard verminderd vruchtbaar, nooit zwanger geweest + IUI

EllenVr he bah, vervelend dat IUI bij jullie ook niet is gelukt. Spannend dat je nu gaat overstappen naar IVF. Ik duim dat jullie snel goed nieuws mogen krijgen en dat het dus de oplossing is geweest :) 
LisB van harte gefeliciteerd zeg met je zwangerschap! 33 weken al geweldig zeg! Straks lekker genieten van jullie wondertje. Met IVF/ICSI is het bij jullie dus gelukt, is er toen nog een reden gevonden waarom het met IUI niet was gelukt? 
Mootje bij jullie dus wel met IUI gelukt dat geeft de burger moed! Clomid heb ik nooit gehad, enkel Gonal-F en Ovitrelle als milde stimulatie. Daar nu 2x 2 eitjes mee gehad dus en 1x 1 ei. 
RozeWolkje bij jullie ook gelukt met IVF dus, gefeliciteerd met je 2 wondertjes

Hier een succesverhaal. Ook onverklaarbaar onvruchtbaar. Na 27 maanden en IUI poging 6 (laatste poging, al voorbereid op IVF) zwanger van een tweeling! Was even schrikken maar nu bijna 20 weken zwanger!

@Uiltjesfan: Tja een verklaring.. Het blijft een kansberekening, de dobbelsteen moet op de juiste kant zien te vallen.
Bij mij leek alles telkens heel goed. Zaad van mijn man fluctueerde tussen de 0,7 en 2,7 miljoen na bewerken, dus niet zo goed.

Ik hoop dat jullie geluk vinden met IUI! ?

Hier ook overklaarbaar lang geduurd. Na 1 jaar naar de huisarts. Onderzoeken waren goed. Zes maanden proberen met die geruststelling. IUI opgestart, 8 rondes. Allemaal goed qua follikels en zaadjes. Door naar IVF en 2e terugplaatsing is ons wonder... Nu 34 weken zwanger! ?

Hi meiden, omdat ik zelf altijd heel veel hoop kreeg door succes verhalen lezen wil ik hier ook even mijn verhaal delen. Bij ons was er ook geen oorzaak gevonden, na 1,5 jaar waren we eindelijk aan de beurt voor IUI. Ik kreeg Gonal F en Ovitrelle + progesteron na inseminatie omdat mijn baarmoederslijmvlies niet echt dik werd. Poging 1 mislukt met 1 eitje en poging 2 was gelukt met 2 eitjes. Die poging was het zaad een stuk slechter opeens (wellicht te maken met koorts na Corona vaccin) en mijn BMS was echt heel dun. Er waren 2 eitjes bevrucht, helaas is na 6 weken 1 vd twee eitjes een miskraam geworden. Dit vond ik wel even heel lastig, maar inmiddels super dankbaar dat ik al 36 weken zwanger ben van ons meisje! Ze bleven bij ons zeggen dat het moest lukken (ondanks dun baarmoederslijmvlies, want het was niet bewezen dat dit invloed heeft op onvruchtbaarheid oid) en zelf had ik al meerdere keren de hoop opgegeven. Het heeft uiteindelijk precies 2 jaar geduurd voordat ik voor het eerst 2 streepjes zag op de test. Dus hou hoop en iedereen heel veel geluk bij de behandelingen!?? En speciaal vandaag denk ik aan iedereen die struggelt met een kinderwens!

Terug
Bovenaan