Hallo meiden....
Ik zit even in een dipje. Ik heb net gehoord dat mijn schoonzus en broer eind van het jaar papa en mama worden.... Ik wist niet dat ze bezig waren en ze waren met twee maanden zwanger. Wij zijn GVD al een jaar bezig!!! En het klinkt zo kinderachtig, maar ik had mijn ouders zo ontzettend graag als eerste opa en oma gemaakt....... Mijn lief was er ook erg door geraakt. Op dit soort momenten is het gewoon K*T dat we aan niemand hebben laten weten dat we bezig zijn. Wij verdienden dit nu toch??!! De tranen prikken achter mijn ogen, dit had ik van mezelf niet verwacht. En daar komt bij dat de relatie met mijn schoonzus nou ook niet bepaald close is, dus dat maakt dat ik nog wat extra baal. Onze reactie op hun nieuws was eigenlijk gespeeld, ik dacht alleen maar SHIT in plaats van dat ik blij voor ze was. Nou ja, dat zal vast wel snel bijdraaien, maar mijn lief en ik hebben het er niet makkelijk mee.
Ik ga er maar vanuit dat dit gevoel vast niet al te lang blijft hangen en ik duim des te harder voor ons dat we deze maand lucky zijn!!!!!!!!!!!
Bedankt dat ik mijn verhaal(tje) even kwijt mocht..........
lfs
VB