Onverwacht maar zo gewenst!

Hi allemaal,

Wij wilden heel erg graag zwanger worden maar dit ging niet erg gemakkelijk..
Mijn cyclus was erg onregelmatig, de ene keer 3 maanden niet ongesteld de andere keer korter, en dan weer 3 maanden niet..

hierdoor hadden we een afspraak bij de huisarts gemaakt en werden we doorgestuurd naar de cyneacoloog ..
Mijn vriend moest dan voor de tijd nog een zaad test laten doen, deze zouden we morgen gaan doen.

Nu had ik afgelopen weekend veel last van vermoeidheid en ik was emotioneel en mijn borsten gingen enorm pijn en mijn vriend stond er op dat ze groter waren geworden!

Dus we besloten maandag avond dat we dinsdag ochtend een test zouden doen, die hadden we nog liggen..
5:00 was ik klaar wakker om de test te gaan doen, plaste ik niet goed waardoor hij niet genoeg urine had gevangen maar in het eerste vakje was de helft wel nat geworden en stond een dikke streep!
maar het tweede vakje bleef droog en dus geen streep!

Ik heb niet meer geslapen en we hebben gelijk later een nieuwe test gedaan en die was DUIDELIJK positief!

We zijn ontzettend blij!

de afspraak voor de termijnecho staat gepland op de 18e, hier kijken we erg naar uit, omdat we met mijn cyclus niet goed weten hoever het zou zijn..

We hebben wel de clearblue test met indicatie gedaan en die geeft een 3+ aan, dat betekend meer dan 5 weken zwanger... maar ik vind dat zo gek dat zn "stokje" dat zou kunnen zeggen! haha..


Ook vroegen we ons af wanneer jullie het aan jullie ouders verteld hebben dat jullie zwanger zijn!?


Iedereen die een positieve test heeft: GEFELICITEERD!!!!!!
en voor iedereen met de wens: het gaat vast snel goed komen, er komt een onverwacht moment dat de test positief aan geeft... :)


Liefs, x
 
Gefeliciteerd!!! Wat een gaaf verhaal eigenlijk :). heerlijk als je zo verrast wordt zeker als de medische molen op de loer ligt. Geniet ervan, maar dat zal wel lukken als ik je zo hoor :)

Ik heb het trouwens direct verteld, want ik kan dat voor mijn ouders toch niet verborgen houden. De vorige keer bij een mk heeft dat wel veel verdriet gebracht bij mijn moeder, maar ja, dan kunnen ze je ook weer steunen! Maarrr, daar gaan we het helemaal niet over hebben!!! Geniet ervan!

Liefs
 
Jaa!
We hadden de afspraken allemaal al staan!
Maar die bellen we zonder probleem af! Haha..

Bedankt!!!
We genieten er zeker van, al beseffen we het ook niet helemaal... Maar dat komt bij de termijn echo vast wel!

Liefss
 
Gefeliciteerd! super zeg dat het gewoon heerlijk spontaan is gegaan en dat jullie niet meer door de medische molen moeten.
Ik heb het met 9 weken aan mijn ouders verteld en aan fam en vrienden pas later omdat ik hiervoor een miskraam heb gehad. Genieten jullie van het wondertje wat in je groeit!! Ennuh de termijnecho is echt super...zo bijzonder om je kleintje voor het eerst te zien!
 
Van harte gefeliciteerd! Idd een mooi verhaal dat een steun kan zijn voor stellen die bang zijn dat ze niet langs de 'normale' manier zwanger zullen raken..

Ik weet sinds 2 weken dat ik zwanger ben, ben nu een week of 8/9, denk ik. a.s. Donderdag 1e afspraak bij de verloskundige. Ben zelf via IVF verwekt, mijn vriend dmv K.I. Dus we dachten dat het bij ons ook niet zo snel zou gaan. Echt iets dat tussen onze oren zat. Bijna niemand wist nog van onze kinderwens en we moeten zelf ook nog erg wennen aan het idee maar het kindje is meer dan welkom.
Zit met hetzelfde issue als jij.. Wanneer vertel je het! Houden de meesten van jullie zich aan de 13 weken grens?
 
van harte gefeliciteerd!
wouw zeg!!

bij mijn vorige zwangerschappen hebben we het direct verteld toen wij het wisten.

weet je je bent nu zwanger hoe lang of kort dan ook.
als het mis gaat, weet iedereen (familie/naasten) dat je verdriet heb.
en het kan mis gaan met elke week, 6 weken 16 weken, 26 weken 40 weken.
daarom hoef je het dus niet te laten..

magische grens??
vind ik het zwanger worden al!

ik wens je een fijne en goede zwangerschap
 
Gefeliciteerd en wat een mooi verhaal..hier zijn we inmiddels al bijna 29 weken onderweg...Wij hebben het meteen verteld want ik geloofde de test niet het was maar een licht streepje dus moest even overleggen met de moeders of dit wel goed zat hahahaha..ik vond t zelf heel prettig dat ze het meteen wisten maar misschien heeft dat ook te maken met het feit dat we heel hecht zijn en t fijn is om een achterban te hebben...
Liefs
 
Terug
Bovenaan