Onverwacht maar zo gewenst!

Wij hebben het afgelopen weekend na de voetbalwedstrijd verteld....

We waren bij Erik zijn ouders, hij en zijn vader keken de wedstrijd en ik was aan het schilderen met zijn moeder, ze is kunstenares, en hebben elk een schilderij gemaakt.. Hierin verwerkt ze ook altijd materialen, dus een soort 3d... want het steekt uit etc.
Als eerst moest ik uit een krant teksten en fotos of kleuren scheuren die me aanspraken,
Ik vond teksten zoals:

Veilig in mij,
Te mooi om waar te zijn,
en: op een roze wolk.

Op het schilderij had ik een opengebroken schelpje geplakt ook en hierin een parel van een ketting geplakt, ons pareltje....

Na de wedstrijd en nadat alles af was hebben we het verteld met een rompertje van i love opa en i love oma....
Ze moesten er even aan wennen want hadden het nooit verwacht...
Maar ze snapten mijn schilderij wel meteen!
De volgende dag zijn we eerst naar mijn moeder geweest waar mijn broertje ook was, die waren super blij en vinden het fantastisch! Daarna naar mijn vader, ook hij vond het leuk.. een hele rustige reactie, maar zo is mijn vader! :)

Mijn zus en zusje moeten nog, maar mijn zusje zit nog 4 weken in Frankrijk, ik ga haar met mijn moeder ophalen, gaan we meteen zelf ook een weekje heen! :)

En de zus en zwager van Erik moeten ook nog, maar we willen eerst de termij echo doen maandag, dan weten we zelf ook meer qua hoeveel weken etc.


En jullie ook allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!!!


Liefs.
 
Terug
Bovenaan