Onverwacht nog een echo....

Hee meiden,

Worden we vanmiddag gebeld door het ziekenhuis dat we maandag onverwacht nog een echo hebben!

We hadden nu eigenlijk pas 9 Juli de 20 weken echo, (ziekenhuis) en nog 19 Juni de 2D echo maar die is niet op het ziekenhuis en ik vond de tussentijd vrij lang omdat ze hadden gezegd met een 1-eiige tweeling (deze soort) dat je vaker wordt gecontroleerd..... nou, dat klopt!

Wat een aangename verrassing! Dus over iets meer dan 3 dagen mogen we weer even naar onze ukkies spieken. Ik ga gelijk vragen of de gyn kan zien wat het geslacht is.....Wie weet! Wat denken jullie? Of is dat stom om te vragen?

Joepie! :) Liefs Lynn.

Echt wel vragen!!! Enne, je hebt dubbele kans dat het zichtbaar is, ha ha!

Veel plezier!

Trouwens nog van harte gefeliciteerd met je status van getrouwde vrouw :). Fijn dat je een superdag hebt gehad. Dat zal je nooit meer vergeten!

X

Idd echt wel vragen!.. .Ik moet dinsdag en wat denk je dat mijn 1e vraag zal zijn?

Wel fijn dat je gewoon gevraagd wordt om te komen voor een echo in plaats van er zelf om te vragen. Blijkt denk ik al wel dat je een goede keus hebt gemaakt met je overstap.

Hey hoi wat leuk! Kijk dat zijn leuke verrassingen!
Ik liep mn vorige zwangerschap ook al bij de gyn en ik zou wel wachten met de vraag tot hij heeft gezien wat hij wil zien. Een beetje aan het einde dus. Sommige gyns zijn soms wat lichtgeraakt als het daarom gaat, omdat zij natuurlijk vooral de medische taak hebben. Maar als je ieuwsgierig bent zou ik het zeker vragen! Vanaf 16 weken kunnen ze het al vaak zien. En het voordeel bij jou is, is dat 1 van de 2 maar goed hoeft te liggen! ;)

Dat was ook mijn intentie om het een beetje aan het einde te vragen. Ze zien bij dit ziekenhuis dan voor het eerst de baby's dus ik wacht tot het einde. Als hij/zij het niet kan zien, is het ook niet erg want die dinsdag daarop (19 Juni) hebben we de echo voor de geslachtsbepaling......dan maar nog even nieuwsgierig zijn. :)

Ben maandag trouwens 15w+1dag.
Gaat wel hard opeens. Hebben jullie dat gevoel ook?

Terug
Bovenaan