Onverwacht nog een echo....

Ja dat gevoel heb ik zeker! Eerste 10 weken kropen voorbij en nu....
15 weken is wel vroeg, in het ziekenhuis zeggen ze zoiets meestal niet voor de 16-18 weken. Maarrr.... Wie weet meid, wie niet waagt... ;)

Haha, zo heerlijk nieuwsgierig allemaal :) Ik zou het ook gewoon vragen hoor, je zult niet de eerste zijn...

En wat fijn dat je een extra keer mag kijken! En dan 19 juni nog een keer, nice!

Hier ook het gevoel dat het sneller gaat nu ik voorbij de 11 weken ben. Heb ook geen haast meer :) Het gaat allemaal (bijna) vanzelf, ik hoef er niet zoveel voor te doen! (beetje lijden, braaf gezond eten, maar dat is het dan ook)

Dat is nog eens een leuk belletje, heerlijk!
Ja, je kunt altijd vragen of ze het geslacht kunnen zien. Is toch wel heel leuk om te weten. En anders horen jullie het hopelijk de 19e

Leuk Lynn, weer even spieken naar de kleintjes.
en gewoon vragen hoor naar het geslacht.
Ik denk ook dat het meisjes worden. (na het zien van de foto).
En dan is het de 19e een leuke bevestiging.

hè wat vervelend nog een keer spieken ;)
en tuurlijk vragen! wij zijn praktisch even ver op 1 dag na, en bij mij konden ze het vorige week al heel duidelijk zien. dus dat zou bij jou ook zo moeten zijn!
ben erg benieuwd meid liefs xxxx

Niets is stom om te vragen.
Ik had laatst een vraag die ik eigenlijk niet durfde te stellen, maar het antwoord was zo vriendelijk dat ik die drempel gelijk kwijt was.
Voor een verloskundige of gyneacoloog is niks raar of stom :) Die mensen komen hele dagen vragen tegen die we zelf gek vinden :).
Gewoon alles vragen wat je wil heb ik nu geleerd! :)
Veel plezier met je extra echo :) Geniet ervan :)

Liefs

Terug
Bovenaan