Onverwacht zwanger

Wat ontzettend fijn alle reacties! 
Het is een moeilijke keus inderdaad. Ik zou super graag nog moeder worden maar mijn zoon is er al en die is mijn grootste prioriteit. 
Het feit dat ik hier mijn verhaal heb kunnen doen geeft toch veel steun ondanks dat ik jullie helemaal niet ken. Fijn dat jullie moeite namen om te reageren! 
Professionele hulp lijkt me inderdaad niet verkeerd. Zeker gezien de afgelopen jaren. Thnx!! 

@onzeker dametje... Wat heftig zal dat voor je zijn geweest. De beslissing nemen met je verstand kan zo haaks staan op je gevoel. Super fijn dat je je ervaring met me hebt willen delen!
Ondanks het enorme verdriet dat ik nu al voel weet ik dat het de enige juiste beslissing is. Ondanks het verlangen naar een kindje erbij. Jij ook veel sterkte! 

@gebruiker
je maakt de beste beslissing van je leven hoe moeilijk die ook is ..
ik vind je heel dapper en stoer dat je bij je verstand blijft en ik weet zeker dat er moeilijke momenten zijn waarbij je zult denken aan het verlies 
Veel sterkte vandaag ❤️

Hey kanjer, 
wat ben jij een ontzettend sterke vrouw. Je doet wat het beste voor jou en je zoon is. Hoe verdrietig het tegelijk ook is. Ik wens je veel goeds voor de toekomst toe!

Krachtige kanjer!
Ondanks dat ik tegen abortus ben, wil ik zeggen hoe trots ik op jou ben!!
Ik bid dat je het allemaal een plekje kunt geven, zou ook graag met je willen babbelen, maar snap ook dat je dat wilt doen met iemand die weet hoe je je voelt.. ik denk in ieder geval aan je!!!

Terug
Bovenaan