onwelgeworden van een te lage bloeddruk

Misschien dat een opkikker bouillon kan helpen als je de dropjes zat bent?
Als je niet teveel wilt groeien van het drop snoepen kun je misschien suikervrije drop kopen? Of anders drop van een natuurwinkel???

Succes ermee!

wat vervelend zeg!
inderdaad zoute dropjes eten.. en goed erbij drinken. Heeft de verloskundige bij mij ook geadviseerd. heb het nl ook al een paar keer gehad. Toen ik een klein half uur aan het dwarsfluiten was op les.. had net verteld dat ik zwanger was. moest ik het denk ik even bewijzen. ;)Maar je polsen onder koud water houden en een koude doek in je nek helpt ook goed. en chips eten!
sterkte er mee!

btw: ik ben blij dat ik het niet alleen heb, dat het dus echt een kwaaltje is wat erbij hoort!

Gatverdamme het lijkt mij ook eng dit hoor.
Ik zit ook laag met bloeddruk, altijd al en heb ook een paar jaar laag HB gehad maar gelukkig is dat hersteld.
Pas goed op jezelf hoor.

Ik heb altijd al last gehad van een lage bloeddruk. Wat bij mij goed werkt op minderen momenten is cup-a-soup. Dit bevat niet zoveel calorieën, maar wel voldoende zout om je er even bovenop te krijgen. Opkikker werkt bij mij niet...het zoutgehalte hierin is lager. Ook heb je speciale vloerstof voor zwangere vrouwen met ijzer erin... Is eigelijk voor bloedarmoede maar helpt ook bij lage bloeddruk. eenmaal per dag 10 of 20 ml kan echt goed helpen. als je jezelf weer flauwtjes voelt kan een dextro ook tijdelijk werken. Is niet zout maar zoet. Toch is het af en toe een snelle fix. Als het nou allemaal niet werkt, moet je gewoon even naar de huisarts gaan. die hebben ook nog allerlei middeltjes.
Veel suc6!

Terug
Bovenaan