onwijs dikke buik!!

Even een klaagzang haha.
Ik   ben nu 25 weken zwanger van de tweede en krijg elke keer de opmerking dat ik vast niet zo lang meer hoef, nou wel dus!!
In het begin is het leuk als je buik goed zichtbaar is maar ik vind het nu niet zo leuk meer, ook op andere plekken vliegen de kilo's eraan, terwijl ik echt niet veel eet of snoep.
Nou moest ff klagen hoor, verder ben ik gewoon heel blij met het mannetje in mijn buik!!
Hoe staat het ervoor met jullie buiken??

xx natascha

heeel herkenbaar zie mijn verhaal....
ze vroegen vanmorgen al als ik al met verlof was??

liefs mama van 1
gewoon lekker genieten van je buikje doe ik ook..

hoi,

kben ook erg dik. ik werk in een winkel, klanten vragen steeds aan   me : zo jij moet ook niet meer lang zeker? na een paar keer wordt ik daar goed sago van

groetjes

heej meiden!

Hier hetzelfde verhaal!! Ik ben ook al behoorlijk dik. Krijg wel veel comlimenten over mijn buik. Maar ik heb ook al wel geleerd dat mensen vaak geen flauw idee hebben waar ze het over hebben. Iemand die bijna uitgerekend is ziet er wel anders uit !

Bij mij gaat het nu ook hard qua gewicht. zit ineens op bijna 10 kilo eraan . Maar voel me verder super!! En heel blij met mijn kindje in mijn buik!

succes iedereen!
liefs
Astrid

Hoi

Hier precies het tegenovergestelde verhaal. Mensen kunnen bijna niet geloven dat ik "al' 6 mnd zwanger ben, mijn buikje is vrij klein en pas sinds een paar weekjes is het echt zichtbaar. Ik werk als ambulant kapster, grimeuse en visagiste dus ik sleep de hele dag met vrij zware tassen en koffers. En niemand die even een handje uitsteekt om even te helpen tillen. Verder opmerkingen als, ach, verplaats dat bed maar eventjes dan heb je misschien wat ruimte, je moet maar  roeien met de riemen die je hebt. en dan geen vinger uitsteken om te helpen.
 Kan er soms wel boos om worden. Aan de ene kant vind ik een klein buikje heerlijk, hij zit nog niet echt in de weg met werk, maar soms zou ik willen dat ik een grote buik had, dan kreeg ik misschien af en toe een helpende hand.
Sorry hoor voor mijn gezeur  moest het gewoon eventjes kwijt.

Groetjes natalie
(26w)

Suf hè, dat gedoe over hoe groot je buik is? Mijn buik is bescheiden, tot voor kort (van de week nog!) vroegen mensen heel voorzichtig of ik misschien.... omdat ze bang waren dat ik "gewoon" wat dikker was. En ik heb dus echt een hele mooie buik en ben op andere plekken (behalve mijn borsten) nauwelijks aangekomen! Mijn oplossing: strakke kleren en zo'n zwangerschapsband, en maar complimentjes oogsten! Gaat trouwens wel heel hard nu, met het groeien (26 w 4 d).

Het is toch gewoon voor iedereen anders? Zolang het met onze kindjes goed gaat is elke buik OK, en prachtig!

Liefs,

Zeeuws Meisje

Het is inderdaad wel zo dat hoe dikker je buik hoe meer reacties je krijgt.
Bij mij zie je nu net een klein buikje. Als je achter me staat zie je helemaal niets.
Ik vind het niet erg hoor, met een kleine buik kan je je wel wat makkelijker bewegen en bijv. je sokken zelf aantrekken.
Toch merk ik goed dat ik nu bijna 6 mnd. ben. Ik til mijn jongste nu niet meer zo veel op, want dat voel ik aan mijn banden.
Laten we maar gewoon genieten van hoe je buik is, straks zijn we hem weer kwijt!

Groetjes,
Els

Hoi ladies,

Het is inderdaad af en toe wel frustrerend hoor al dat gezeur over hoe groot je buik is of zou moeten zijn. De een vindt dat ik al wel een aardige buik heb voor 6 mnd en de ander vindt het maar een klein buikje. Het schijnt dat iedereen er wel een mening over heeft. Zelf ben ik erg tevreden, het is goed zichtbaar, maar nog niet enorm dat het in de weg zit, dus op het werk kan ik nog goed uit de voeten. Ik heb me maar voorgenomen om ze allemaal maar lekker te laten kletsen. Ik geniet intens van mijn buik en de kleine meid daarbinnen wat ze er ook van vinden . Al jullie buiken zijn vast prachtig hoor!!

Lieve groet

Terug
Bovenaan