onwijs dikke buik!!

Hoi hoi,

Vanaf mijn 4e maand kreeg ik al reacties dat mijn buik al groot was, maar dat had ik met mijn vorige zwangerschap ook.   Ik kan me er niet druk over maken.
Ik vind wel dat er nu een mooi model in komt. Zag je eerst nog een spekrolletje, nu trekt de boel mooi strak!
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik een gipsafdruk van mijn buik gemaakt en als ik die zie hangen vind ik mijn buik juist heel bescheiden!
Ik vind het heerlijk om met die buik rond te sjouwen en weet nu al dat ik rond 8,5 maand er schoon genoeg van zal hebben en na de bevalling hem erg zal missen. It's all in the game.

Hoi hoi,

Ook mijn buik is al redelijk aan de maat. Ik krijg ook regelmatig de vraag of het er 2 zijn en dat ik vast binnenkort moet bevallen. Mijn buik met 26 weken was/is nu even groot als bij de eerste met 32 weken. Ach, ik heb er zelf geen problemen mee.

@ Nathalie: ik zag je buikfoto of hyves staan. Je hebt inderdaad een heel beschaafd buikje. Kan me voorstellen dat je het soms vervelend vindt. Wie weet krijg je straks een enorme groeispurt! Hahaha.

Groetjes,
Nelly.

Hoi Nelly

Meestal maak ik met er niet zo druk over hoor, vind het op zich wel lekker dat mijn buikje nog vrij klein is, zit het ook niet zo in de weg. Ik had van de week alleen een rotdag met allemaal mensen die geen hand uitstaken om even te helpen ed. Heb alle haren op de knietjes met stoffer en blik op moeten vegen, zelf een bed moeten verplaatsen ed, terwijl er 5 man (vrouw) lekker koffie zat te drinken met de bewoners. ik was zo kwaad en vooral teleurgesteld in hun gedrag,  dus toen heb ik mijn beklag maar even gedaan op het forum .

Groetjes natalie

Hoi Natalie,

Kan me voorstellen dat je dan teleurgesteld en pissig bent als niemand je helpt. En dat terwijl je nu in je 7e maand zit! Als je een dikke buik had gehad hadden ze wellicht wel geholpen. Heel vervelend. Ik zou er gewoon wat van zeggen hoor. En hier mag je altijd klagen, hahaha.

Groetjes,
Nelly.

quote: natalie25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-07-2008 19:15:25'));

Hoi Nelly

Meestal maak ik met er niet zo druk over hoor, vind het op zich wel lekker dat mijn buikje nog vrij klein is, zit het ook niet zo in de weg. Ik had van de week alleen een rotdag met allemaal mensen die geen hand uitstaken om even te helpen ed. Heb alle haren op de knietjes met stoffer en blik op moeten vegen, zelf een bed moeten verplaatsen ed, terwijl er 5 man (vrouw) lekker koffie zat te drinken met de bewoners. ik was zo kwaad en vooral teleurgesteld in hun gedrag,  dus toen heb ik mijn beklag maar even gedaan op het forum .

Groetjes natalie

Hoi dames,

Ik heb ook al een behoorlijke buik!
Nu 26w3d zwanger en mensen vragen ook nu al wanneer ik nou met verlof ga. Als ik dan zeg dat dat nog 8 weken duurt staan ze me met grote ogen aan te kijken.
Mijn buik groeit wel echt naar voren. Heb een echte puntbuik net als met mijn zoon.
Dus van achteren zie je niet heel duidelijk dat ik zwanger ben.

Ben inmiddels 10 kilo aangekomen. Dat is wel fors. Zal de 20 kilo wel weer halen. Net als de vorige keer! Maar ach, dat mag de pret niet drukken! Dat gaat er wel weer vanaf!

Liefs, Billie

hoi hoi

het is allemaal maar wat he!
ik heb niet een enorm dikke buik, hij is wel duidelijk aanwezg hoor maar van de andere 2 meiden was ik al wat dikker.
ik ben ook maar tenger gebouwd en weeg normaal 52 kilo. dus tja ik hoef ook geen enorm buik!
de verloskundige vind mijn buik prima en hij past mooi bij mijn figuur zegt ze! ben nu in totaal 6 kilo aangekomen en ook dat is minder dan bij de andere 2.
ik vind het helemaal niet erg want het kindje is ook wat kleiner dan dat zij waren.
ook ik erger me weleens als mensen zeggen goh wat een bescheiden buikje terwijl ik zoiets heb van hij is prima!
Mijn vriend vind het het mooiste buikje ter wereld zegt hij (slijmbal he! haha)
en ik ben meestal heel snel weer op mijn oude gewicht en na een 3e hoop ik dat ook want dit is zoals het nu lijkt wel mijn laatste zwangerschap.

ik geniet van ieder moment! zelfs als ze constant onder mijn ribben schopt!! wat zeer pijnlijk is.

En natalie, ik kan me enorm goed voorstellen dat dat enorm frustrerend voor je zal zijn als niemand helpt!! hoe dan ook is een zwangerschap best zwaar en dan vooral de laatste 3 maanden!

Liefs Jenny

Terug
Bovenaan